МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||
Дидактичні ігри і цікаві завдання з природознавстваФронтальне опитування учнів Фронтальне і поточне опитування учнів проводиться з метою закріплення вивченої теми на початку або у кінці уроку. Узагальнене опитування проводиться після вивчення теми наприкінці чверті, року. При фронтальному опитуванні за короткий час можна дізнатися, як учні розуміють матеріал, так як вони всі беруть участь в роботі. Але щоб глибше перевірити знання учнів, необхідно проводити індивідуальну бесіду, особливо під час роботи з роздатковим матеріалом. Рекомендують об’єднати фронтальне опитування з індивідуальною роботою учнів по карткам. Роздати 2-4 учням по 1 картці для індивідуальної роботи. Питання карток не дублюють усні відповіді. · Один учень працює з карткою (якщо цього вимагає тема) по завданню. · Фронтальне опитування (3-4 учні). Виходить мінімум 6 опитаних учнів. Програмовані завдання На початку уроку вчитель робить на дошці запис першої частини і коди. Приклад. Тема. Тварини – частина живої природи (2 клас) I варіант II варіант 1 рослиноїдні 3 2 хижі 2 3 всеїдні 1 Питання · До якої групи належить тварини? Відповідь записати кодами. 1. Заєць 2. Ведмідь 3. Лось 4. Ластівка 5. Борсук 6. Колорадський жук 7. Миша 8. Змія 9. Горобець Відповіді: I варіант 1, 3, 1, 2, 3, 1, 1, 2, 3 II варіант 3, 2, 3, 1, 2, 3, 3, 1, 2 Можна роботу різноманітити. На дошці розвісити (по черзі) ілюстрації із зображенням рослиноїдних, хижих, всеїдних тварин. Відповідь записати кодами. Доцільно такі цифрові диктанти проводити на етапі закріплення вивченого матеріалу і перевірки знань учнів. Велику користь приносять цифрові диктанти при вивченні тем, пов’язаних із роботою з карткою. Приклад. Тема. Материки і океани. На початку уроку вчитель робить на дошці запис першої частини завдання і записує коди. I варіант II варіант 1 Австралія 0 2 Антарктида 9 3 Африка 8 4 Євразія 7 5 Північна Америка 6 6 Південна Америка 5 7 Атлантичний океан 4 8 Індійський океан 2 9 Льодовитий океан 2 0 Тихий океан 1 Учитель показує вказівкою на карті об’єкт, учні записують в зошитах шифр по І та ІІ варіанту. Відповіді: І варіант 61029 – 38457 ІІ варіант 50192 – 83764 Графічні диктанти Топографічні умовні знаки. Учитель називає (або запис на дошці) необхідний об’єкт, учні записують в зошит умовні знаки. Приклад. Тема. План місцевості. 1. Хвойні ліси. 2. Луки. 3. Озеро. 4. Мішаний ліс. 5. Плодовий сад. 6. Колодязь. Відповідь: Можна зробити роботу у зворотному порядку. Учитель показує знак (або запис на дошці), учні записують пояснення до знаку. -- …. -- …. Такі диктанти доцільно проводити при вивченні тем, пов’язаних із роботою за картою. (План і карта. Корисні копалини). Переглядів: 2057 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|