Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дидактичні ігри і цікаві завдання з природознавства

Фронтальне опитування учнів

Фронтальне і поточне опитування учнів проводиться з метою закріплення вивченої теми на початку або у кінці уроку.

Узагальнене опитування проводиться після вивчення теми наприкінці чверті, року.

При фронтальному опитуванні за короткий час можна дізнатися, як учні розуміють матеріал, так як вони всі беруть участь в роботі.

Але щоб глибше перевірити знання учнів, необхідно проводити індивідуальну бесіду, особливо під час роботи з роздатковим матеріалом.

Рекомендують об’єднати фронтальне опитування з індивідуальною роботою учнів по карткам.

Роздати 2-4 учням по 1 картці для індивідуальної роботи. Питання карток не дублюють усні відповіді.

· Один учень працює з карткою (якщо цього вимагає тема) по завданню.

· Фронтальне опитування (3-4 учні).

Виходить мінімум 6 опитаних учнів.

Програмовані завдання

На початку уроку вчитель робить на дошці запис першої частини і коди.

Приклад.

Тема. Тварини – частина живої природи (2 клас)

I варіант II варіант

1 рослиноїдні 3

2 хижі 2

3 всеїдні 1

Питання

· До якої групи належить тварини?

Відповідь записати кодами.

1. Заєць 2. Ведмідь 3. Лось

4. Ластівка 5. Борсук 6. Колорадський жук

7. Миша 8. Змія 9. Горобець

Відповіді: I варіант 1, 3, 1, 2, 3, 1, 1, 2, 3

II варіант 3, 2, 3, 1, 2, 3, 3, 1, 2

Можна роботу різноманітити. На дошці розвісити (по черзі) ілюстрації із зображенням рослиноїдних, хижих, всеїдних тварин. Відповідь записати кодами.

Доцільно такі цифрові диктанти проводити на етапі закріплення вивченого матеріалу і перевірки знань учнів. Велику користь приносять цифрові диктанти при вивченні тем, пов’язаних із роботою з карткою.

Приклад.

Тема. Материки і океани.

На початку уроку вчитель робить на дошці запис першої частини завдання і записує коди.

I варіант II варіант

1 Австралія 0

2 Антарктида 9

3 Африка 8

4 Євразія 7

5 Північна Америка 6

6 Південна Америка 5

7 Атлантичний океан 4

8 Індійський океан 2

9 Льодовитий океан 2

0 Тихий океан 1

Учитель показує вказівкою на карті об’єкт, учні записують в зошитах шифр по І та ІІ варіанту.

Відповіді: І варіант 61029 – 38457

ІІ варіант 50192 – 83764

Графічні диктанти

Топографічні умовні знаки.

Учитель називає (або запис на дошці) необхідний об’єкт, учні записують в зошит умовні знаки.

Приклад.

Тема. План місцевості.

1. Хвойні ліси.

2. Луки.

3. Озеро.

4. Мішаний ліс.

5. Плодовий сад.

6. Колодязь.

           

Відповідь:

Можна зробити роботу у зворотному порядку. Учитель показує знак (або запис на дошці), учні записують пояснення до знаку.

-- ….

-- ….

Такі диктанти доцільно проводити при вивченні тем, пов’язаних із роботою за картою.

(План і карта. Корисні копалини).




Переглядів: 2158

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.