Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"

Навчально-науковий інститут підприємництва та перспективних технологій

 

Кафедра фінансів

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

державного ЕКЗАМЕНУ з нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки

для студентів денної та заочної форм навчання освітно-кваліфікаційного рівня „бакалавр” напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»

 

Львів – 2015


Методичні рекомендації до державного екзамену з нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки обговорено та схвалено на засіданні Науково ­ методичної ради Інституту. Протокол № ___ від «____» ___________ 2015 р.

 

 

Методичні рекомендації складені:

доц., к.е.н. Гориславцем Павлом Анатолійовичем

доц., к.е.н. Бідник Наталією Богданівною

ст. викл., к.е.н. Горбовою Христиною Володимирівною

ст. викл., к.е.н. Добошом Назаром Миколайовичем

ст. викл. Андрушко Наталею Ігорівною

ст. викл. Турком Василем Володимировичем

ст. викл. Химич Оксаною Володимирівною

ст. викл. Вермінською Оленою Миколаївною

 

 

Методичні рекомендації до державного екзамену з нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки обговорено та схвалено на засіданні кафедри фінансів. Протокол № __ від «__» ___________ 2015 р.

 

 

Зав. кафедри фінансів ____________________ Гориславець П.А.

 

Відповідальний за випуск:Гориславець П.А., к.е.н., доц.

 

Рецензенти ___________, к.е.н., доц.

___________, к.е.н., доц.

 

 


ЗМІСТ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.. 4

2. МЕТОДИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ФІНАНСОВИЙ РИНОК». 18

2.1. Короткий конспект лекцій з дисципліни «Фінансовий ринок». 18

2.2. Перелік питань з дисципліни «Фінансовий ринок». 22

2.3. Список рекомендованої літератури з дисципліни «Фінансовий ринок». 22

3. МЕТОДИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «БЮДЖЕТНА СИСТЕМА». 7

3.1. Короткий конспект лекцій з дисципліни «Бюджетна система». 7

3.2. Перелік питань з дисципліни «Бюджетна система». 10

3.3. Список рекомендованої літератури з дисципліни «Бюджетна система». 11

4. МЕТОДИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ІНВЕСТУВАННЯ». 24

4.1. Короткий конспект лекцій з дисципліни «Інвестування». 24

4.2. Перелік питань з дисципліни «Інвестування». 36

4.3. Список рекомендованої літератури з дисципліни «Інвестування». 37

5. МЕТОДИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ». 13

5.1. Короткий конспект лекцій з дисципліни «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання». 13

5.2. Перелік питань з дисципліни «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання» 16

5.3. Список рекомендованої літератури з дисципліни «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання». 17

6. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ ДО ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ ЗА ФАХОМ.. 38

6.030508 «ФІНАНСИ І КРЕДИТ». 38

7. ЗРАЗОК ТИПОВОГО ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО БІЛЕТА.. 40


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Методичні рекомендації розроблені з метою проведення державної атестації здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит». Оцінювання знань та визначення рейтингу студентів за допомогою державного екзамену є складовою державної атестації кредитно-модульної системи організації навчального процесу відповідно до робочого навчального плану напряму 6.030508 «Фінанси і кредит».

Державна атестація студента здійснюється державною екзаменаційною комісією після закінчення навчання на певному освітньо-кваліфікаційному рівні або його етапах з метою встановлення фактичної відповідності рівня освітньо-професійної підготовки студента вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики.

Державна екзаменаційна комісія під час проведення державного екзамену перевіряє науково-теоретичну та практичну підготовку бакалаврів, оцінює їх знання, вміння та навички із професійно-орієнтованих дисциплін напряму 6.030508 «Фінанси і кредит», опрацьовує пропозиції щодо поліпшення якості освітньо-професійної підготовки фахівців.

Державний екзамен складається як підсумкова комплексна перевірка рівня знань та умінь бакалавра, які він повинен продемонструвати для підтвердження відповідності набутих ним компетенцій нормативним вимогам з дисциплін «Фінансовий ринок», «Бюджетна система», «Інвестування», «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання» в обсязі діючих навчальних програм. Державний екзамен проводиться як контрольний захід у письмово-усній формі та, відповідно, складається з двох частин: письмової та усної.

Державний екзамен складається з тестової перевірки знань (І та ІІ рівень складності), письмового розв'язання комплексної ситуаційної задачі (ІІІ рівень складності) з дисциплін, що формують фахівця відповідної спеціалізації та усної компоненти. Усі білети з державного є рівноцінними за рівнем складності та трудомісткістю. Комплект для державного екзамену містить 30 завдань (білетів). Структура екзаменаційного білета наступна. Кожне завдання побудоване за трьома рівнями складності. Питання в завданні можуть бути представлені як в формі визначень, так і у вигляді тестів і задач.

Оцінка здійснюється, виходячи з максимальної кількості балів – 100, які розподіляються наступним чином:

1. письмова компонента 70 балів, з яких:

І рівень: 20 тестів – 20 балів (кожен тест оцінюється в 1 бали);

ІІ рівень: 8 завдань – 32 балів (кожне завдання оцінюється в 4 бали);

ІІІ рівень: 2 задачі – 18 балів (кожна задача оцінюється в 9 балів).

2. усна компонента – 30 балів.

Оцінка державного екзамену ДЕК є результатом обох компонент.

Оцінка знань студента здійснюється державною комісією на основі відповідних критеріїв.

Критерії оцінювання результатів виконання завдань письмової компоненти державного екзамену:

- максимальну оцінку за завдання 1 рівня складності – 1 бал отримує студент, котрий обрав правильну відповідь із запропонованих (у випадку, якщо студент обрав невірну відповідь завдання оцінюється у 0 балів)

- максимальну оцінку за завдання 2 рівня складності – 8 балів отримує студент, котрий правильно і раціонально вирішив задачу, навів усі розрахункові формули, показав раціональний розв’язок задачі та написав відповідні висновки.

- максимальну оцінку за завдання 3 рівня складності –балів отримує студент, котрий обрав правильну відповідь, виконав поставлене завдання, надав чіткий та повний опис ходу розв’язку завдання та обґрунтований висновок щодо поставленого завдання (у випадку, якщо студент не повністю виконав поставлене завдання, надав не повний опис ходу розв’язку завдання та/чи припустився незначних помилок при виконанні завдання, внаслідок чого обрав невірну відповідь чи зробив невірний висновок, за дане завдання виставляються окремі бали, пропорційно до частки правильно виконаного завдання).

Критерії оцінювання результатів усної компоненти державного екзамену:

- максимальну оцінку – 30 балів отримує студент, котрий дав повні та вичерпні відповіді на додаткові питання та навів рішення додаткових завдань, що задані членами Державної екзаменаційної комісії та спрямовані на більш точне визначення рівня знань і вмінь студента за білетом.

- у випадку якщо студент дав неповні відповіді на додаткові питання та/чи припустився помилок при виконанні додаткових завдань, за завдання усної компоненти виставляються окремі бали, пропорційно до частки правильних додаткових відповідей та виконаних завдань.

Рішення державної комісії про оцінювання рівня знань та умінь бакалавра виявленого під час складання державного екзамену приймається на закритому засіданні державної комісії. За результатами державного екзамену виставляється оцінка за 100-бальною шкалою з подальшою трансформацією в оцінку за державною (національною) шкалою та шкалою ECTS відповідно до такої шкали переведення (табл.1).

Таблиця 1

Шкала переведення оцінки зі 100-бальної системи в державну (національну) оцінку та оцінку ЕСТS

За 100-бальною шкалою університету За державною (національною) шкалою За шкалою ЕСТS
88-100 балів відмінно A
80-87 балів добре B
71-79 балів добре C
61-70 балів задовільно D
50-60 балів задовільно E
26-49 балів незадовільно FX
00-25 балів незадовільно F

 

“А” – оцінку “відмінно” (88-100 балів) виставляють за глибокі та ґрунтовні знання із професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом.

“В” – оцінку “добре” (80-87 балів) – виставляють за міцні знання із професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом.

“С” - оцінку “добре” (71-79 балів) – виставляють за міцні знання із професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом, однак містять певні неточності за вміння застосувати теоретичні положення.

“D” – оцінку “задовільно”(61 – 70 балів) – виставляють за посередні знання із професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом.

“Е” – оцінку “задовільно”(50 – 60 балів) – виставляють за слабі знання із професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом, неточні або малообґрунтовані відповіді.

“FХ” – оцінку “незадовільно”(26 – 49 балів) – виставляють за незнання значної частини професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом.

“F” – оцінку “незадовільно”(00 – 25 балів) – виставляють за незнання значної частини професійно-орієнтованих дисциплін що охоплюються державним екзаменом та основних фундаментальних положень.

Повторне складання (перескладання) державного екзамену з метою підвищення оцінки не дозволяється. Студент, який під час складання державного екзамену отримав незадовільну оцінку (FX, F за шкалою ECTS), відраховується з Університету з правом повторної державної атестації протягом трьох років.





Переглядів: 188

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.