МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||
Перевірка правильності спроектованої системи контролю визначеного типу.
1. Обраний тип контролю відповідає: - масштабові цілей навчання; - етапові вивчення конкретної дисципліни. 2. Обраний тип характеризується великою кількістю функцій (не менш 8), що виявляються в діях педагога й учнів у ході контролю. 3. Визначений вид контролю, відповідаючи ланцюгові і типові, враховує: - частоту проведення; - тимчасову спрямованість; - широту контрольованої області навчального матеріалу. 4. Відібрані об'єкти контролю (тобто зміст), являють собою сукупність структурно-взаємозалежних елементів навчального матеріалу, значимих для майбутньої професійної діяльності тих, яких навчають, і перевірка яких, жадає від виконання синтезованої учбово-пізнавальної, що учиться, діяльності. 5. Обрані місце і час проведення контролю при відповідності його виду і змістові, враховують в момент зняття нервозності, релаксацію тих, яких навчають, у період осмислення контрольного завдання й актуалізації власних знань з довгострокової пам'яті. 6. Обраний метод (або сполучення методів) враховує: - рівень навченості учнів; - етап формування учбово-пізнавальної діяльності; - психофізіологічні особливості особистості і навчальної групи в цілому; - вид навчання в ході контролю; - матеріально-технічне і дидактичне забезпечення навчального процесу в заданому професійному навчальному закладі. 7. Відповідність обраної форми (або сполучення форм) організації контролю іншим компонентом системи забезпечення: - ведучою роллю суб'єкта контролю; - охопленням (масовістю) учнів; - Ефективним використанням аудиторного часу. 8. Розроблені засоби контролю задовольняють вимогам: - професійної спрямованості; - функціональної і змістовної валідності; - однозначності і визначеності; - варіативності і системності змісту; - надійності. 9. Розроблені критерії (норми) оцінки контрольного завдання задовольняють вимогам: - об'єктивності і диференційованості; - вимірності і застосовності. 10. Складений сценарій проведення етапу (уроку) контролю включає докладний опис алгоритму бінарних комунікативних дій педагога і тих, яких навчають, у ході проведення контролю заданого типу.
Таблиця В.16 Характеристика різних типів задач
Переглядів: 134 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|