Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

Полтава 2010

Методичні вказівки призначені для студентів першого курсу всіх спеціальностей, на яких вивчають основи ділової англійської мови.

Їх завданням є засвоєння відповідної лексики (близько 100 лексичних одиниць) та навчання іншомовного спілкування з теми “Telephoning”.

Методичні вказівки побудовані на автентичному матеріалі, охоплюють шість основних видів телефонних розмов і включають наступні розділи: “Connecting”, “Taking and Leaving Telephone Messages”, “Communication Problems”, “Making an Appointment”, “Making Hotel Reservations” та “Leaving Voicemail Messages”.

Оскільки телефонні розмови належать до стандартних, типових діалогів, ми вважали за доцільне здійснювати навчання студентів діалогічного мовлення з даної теми шляхом „зверху вниз”, що й обумовило структуру розділів – вправи кожного розділу побудовані за циклічним принципом і поділяються на такі підрозділи: “Before you Start”, “Reading”, “Vocabulary”, “Speaking” та “Writing”.

Призначенням підрозділу “Before you Start” є формулювання установки на подальшу роботу, повторення відомого матеріалу, зняття деяких труднощів, які можуть виникнути при роботі з відповідним розділом.

У підрозділі “Reading” проводиться робота з текстом діалогу, спрямована на розуміння його змісту, відбувається знайомство з новими словами і мовленнєвими структурами відповідного виду діалогу, здійснюється їх відпрацювання з точки зору правильного фонетичного оформлення мовлення.

Підрозділ “Vocabulary” призначений для відпрацювання на різних рівнях нових лексичних одиниць із метою їх застосування у подальшому складанні власних діалогів.

Призначенням підрозділу “Speaking” є власне навчання спілкування з теми “Telephoning” у системі різних за складністю вправ: від рецептивно-продуктивних комунікативних вправ нижчого рівня до продуктивних комунікативних вправ вищого рівня.

У підрозділі “Writing” матеріал відповідного розділу використовується для розвитку навичок письма з теми “Telephoning”: студентам пропонується письмово відтворити один із складених діалогів, подані вправи на написання електронних листів, записок та ін.

Методичні вказівки забезпечені англо-українським словником до кожного підрозділу, що робить їх зручними у користуванні.

Методичні вказівки були апробовані у кількох групах першого курсу Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Орієнтовні норми часу – 3–5 аудиторних годин на кожний розділ, залежно від рівня підготовки студентів, причому кількість розділів, що вивчаються, коригується залежно від конкретної ситуації.

 

 




Переглядів: 197

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.