Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

ЗМІСТ

 

Загальні положення ...………………………………………………………….........3

1. Організація введення і виведення в програмах. вирішування задач із простою змінною………….....………………………………………………………………4

2. Вирішування задач з використанням одновимірних і двовимірних масивів..24

3. Виріщування задач з використанням даних символьноготипу………………46

4. Вирішування задач з використанням даних типу структура .........……......…67

5. Використання функцій при розробці програм ...………….…………….........77

6. Робота з файлами ..……………………………………………………………...95

Література і джерела ……………………………………………………..………102

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Розв’язання більшості наукових, інженерних і технічних задач тісно пов'язано з використанням обчислювальної техніки. Оволодіння основними поняттями комп'ютерної техніки і мовами програмування дозволить майбутньому інженеру ставити і вирішувати задачі на ЕОМ.

Основна мета даних методичних вказівок допомогти студентам придбати практичні навички по підготовці, налагодженню і розв’язанню задач мовою програмування С++.

Приступаючи до виконання даного циклу лабораторних робіт, студенти зобов'язані ознайомитися з вимогами стандартів по оформленню схем алгоритмів і програм (ДСТУ).

У результаті виконання лабораторних робіт студенти повинні:

знати прийоми алгоритмізації і правила розробки і запису схем алгоритмів і програм мовою С++;

вміти складати схеми алгоритмів і розробляти програми, складати звіти відповідно до вимог ДСТУ, розв'зувати задачі на комп'ютері.

Виконання лабораторних робіт розраховано на активну самостійну роботу студентів. Кожна робота виконується студентом індивідуально згідно варіанта завдання, номер якого повинний збігатися з номером студента в журналі академ-групи.

Під час самостійної підготовки до заняття студенти повинні:

проробити теоретичний матеріал, рекомендований у методичних вказівках до роботи;

відповісти на контрольні питання ;

розробити схему алгоритму і скласти програму свого варіанту завдання;

оформити звіт по попередній лабораторній роботі і підготуватися до його захисту.

Студенти, що не мають до початку заняття рукописного тексту програми свого варіанту задачі, до заняття не допускаються!

При виконанні лабораторної роботи в аудиторії студентам необхідно відлагодити програму лабораторної роботи і одержати результати її виконання, а також захистити звіт за матеріалами попередньої лабораторної роботи.

Звіт про лабораторні роботи оформляється в зошиті і містить номер лабораторної роботи, тему і мету роботи, завдання, схему алгоритму, програми з результатами розв’язання і висновки щодо роботи.

Правила техніки безпеки забороняють студентам вмикати і вимикати комп'ютери, а також доторкатись струмопровідних частин обладнання.





Переглядів: 268

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.