МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
Main( ){ const int n = 5; float mas[n], s = 0; int kol = 0; for( int i = 0; i < n; i++) { cout << "Введіть" << і << "елемент mas" << endl; cin >> mas[ i ]; if ( mas[ i ] > 0 ) { s += mas[ i ]; kol ++; } } s/ = kol; cout << "s=" << s << endl; return 0; } Використовуючи ім'я масиву як покажчик на початок масиву (перший елемент), цю програму можна переписати в такий спосіб:
// P2_8.CPP — обчислення середнього значення // додатних елементів масиву //використання імені масиву як покажчика на його початок #include < iostream> using namespace std; Main ( ) { const int n = 5; float mas[n], s = 0; int kol = 0; for ( int i=0; i < n; i++) { cout << "Введіть" << і << "елемент mas" << endl; cin >> *( mas+i); if(* ( mas+i ) > 0 ) { s+= *(mas+i); kol++; } } s/=kol; cout << "s=" << s << endl; return 0; } Якщо описати покажчик, зв'язати його з масивом (адресувати на початок масиву),то використовуючи арифметику покажчиків, можна написати цю програму у вигляді: // P2_9. CPP —— обчислення середнього значення // додатних елементів масиву // використання арифметики покажчиків #include < iostream> using namespace std; Main ( ) { int kol = 0; const int n = 5; float mas[n], s = 0; float *pm = mas; //припустимийзапис pm=&mas[0] for ( int і = 0; і < n; і++) { cout <<"Введіть"<< і <<"елемент mas" << endl; cin >> *pm++; cout << mas[i] << endl; if (mas[i] > 0) { s+=mas[i]; kol++; } } s/= kol; cout << "s=" << s << endl; return 0; }
У наведеній програмі при введенні масиву використовувався покажчик *pm , а при роботі з ним —ім'я масиву з індексом. Якби при роботі з масивом використовувався покажчик *pm ,то результат був би не вірним. Це пояснюється тим, що покажчик *pmв операціях введення він збільшує свою адресу( pm++) після введення чергового елемента масиву і надалі вказує ще не введений елемент. Наведемо ще один варіант програмної реалізації цієї ж задачі. // P2_10.СРР —— обчислення середнього значення // додатних елементів масиву // використання покажчиків #include < iostream> using namespace std; Main ( ) { const int n = 5; float mas[n], s = 0; float *pm = mas; // *pm=&mas[0] int kol = 0; for ( int i = 0 ; i < n ; i++) { cin >> *pm; cout << "Введіть" << і << "елемент mas" << endl; if (*pm > 0) { s += *pm; kol ++; } pm ++; } s/= kol; cout << "s=" << s << endl; return 0; }
Приклад 2.5. Скласти програму сортування одновимірного масиву за зменшенням методом вставки. // P2_11.CPP — сортування методом вставки (за зменшенням) //застосування покажчиків #include < iostream.h > #include < conio.h > Переглядів: 327 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|