Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальні завдання

1. З відомості працівників цеху визначити, скільки в цеху чоловіків-токарів?

2. Скільки в групі студентів-відмінників (всі оцінки 5) і студентів невстигаючих?

3. Є чи в групі студенти, що грають у волейбол , зріст яких більше 180 см?

4. Список студентів відсортувати за зменщенням середнього бала.

5. Ввести в довільному порядку відомості про студентів групи. Вивести прізвища студентів по групах: встигають ”добре”,” задовільно”,” незадовільно”.

6. Віддрукувати список робітників-жінок ціху пенсійного віку.

7. Ввести в пам'ять розклад електропоїздів прямуючих з Харкова через Мерефу. Які з потягів прямують тільки до Мерефи?

8. Хто зі студентів групи має самий великий зріст і вагу ?

9. Ввести відомості про дату народження студентів групи, вивести дані в такому порядку: спочатку - про народжених в 1-ої декаді, потім у 2-ий і 3-їй декадах.

10. Зі списку студентів групи вивести на екран два списки: перший містить прізвища дівчин, другий — прізвища юнаків.

11. Список студентів групи ввести в довільному порядку, а вивести на екран по групах, кожна група належить до якого-небудь знака зодіаку.

12. За яким предметом в студента з заданим номером по журналу краща оцінка за підсумками сесії?

13. Ввести в пам'ять результати змагань по лижних гонках. Показати п'ять кращих результатів окремо для юнаків і дівчат.

14. За результатами лижних змагань у трьох групах сформувати збірну команду з 7 чоловік.

15. Ввести списки двох студентських груп, упорядкованих за зменшенням середнього бала. Виконати злиття списків в один список, упорядкований за тою же відзнакою.

16. В одному списку інформація про студентів, що приймали участь в олімпіаді по математиці, в іншому — по інформатиці. Сформувати третій список з учнями, що брали участь в обох олімпіадах.

17. З якого предмета в заданого студента краща оцінка за підсумками навчального року ?

18. Хто зі студентів-спортсменів здав усі випускні іспити на "добре" і "відмінно" ?

19. Хто краще учиться в групі - дівчата або юнаки?

20. Є чи в групі студенти, що мають оцінку 4 або 5 по інформатиці і грають в шахи ?

21. Знаючи прізвища улюблених письменників ваших друзів, надрукувати прізвища п'яти найбільш популярних письменників.

22. Обчислити середній бал групи і роздрукувати список студентів, що мають середній бал вище за середнє бала групи.

23. Роздрукувати список студентів, прізвища яких починаються з букви "А", і їхньої оцінки за час навчання.

24. За підсумками останньої сесії роздрукувати список відмінників і тих, що вчаться добре упорядкований за алфавітом.

25. Обчислити середній бал групи і роздрукувати список студентів за зменшенням середнього бала.

 

 


5 ВИКОРИСТАННЯ ФУНКЦІЙ ПРИ РОЗРОБЦІ ПРОГРАМ

 

 




Переглядів: 720

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.