Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Інтелектуальні інформаційні системи в економіці

 

Мета: розширити поняття про інтелектуальну діяльність, розглянути можливості та структуру інтелектуальних систем, визначити роль і місце знань у системах із штучним інтелектом

 

Кількість годин - 6

План

 

1. Поняття інтелектуальної діяльності

2. Характеристика експертних систем

3. Структура експертних систем

4. Поняття знань та їх відмінності від даних

 

Література

 

1. Інформаційні системи і технології в економіці: Посібник для студентів вищих навчальних закладів/ За редакцією В. С. Пономаренка. - К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 544 с. [429-438]

2. Ситник В. Ф. Основи інформаційних систем: Навч. посібник. - Вид. 2-ге, перероб. і доп. / В. Ф. Ситник, Т.А. Писаревська, Н.В. Єрьоміна, О.С. Краєва; За ред. В. Ф. Ситника. – К.: КНЕУ, 2001. – 420 с. [319-330]

 

Завдання

 

1. Зобразити схему зв’язків проблеми досліджень в галузі штучного інтелекту

2. Зобразити структуру експертної системи

3. Порівняти структуру експертної системи та структуру системи обробки даних

4. Визначити особливості знань, які дають змогу відрізняти їх від даних

5. Порівняти декларативні та процедурні знання. Результат порівняння представити у вигляді таблиці

 

Питання для самоконтролю

 

1. Охарактеризуйте основні групи проблем у галузі штучного інтелекту

2. Що таке експертна система?

3. Визначте вхід, вихід та внутрішнє та зовнішнє середовище функціонування системи

4. Опишіть структуру експертної системи

5. Дати визначення знань і баз знань

6. Які типи знань використовують в експертних системах?

7. Як працює система прямого міркування?

8. Визначте позитивні та негативні сторони функціонування експертних систем




Переглядів: 327

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.