МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИТема 1. Процесний підхід до управління банком. Процесний підхід до управління банком: основні поняття, значення та практичні приклади. Міжнародні стандарти застосування процесного підходу в управлінні. Вимоги стандарту ISO в області бізнес-процесів. Тема 2. Система управління бізнес-процесами в банку. Сутність, мета та завдання системи управління бізнес-процесами в банку. Архітектура системи управління бізнес-процесами банку: дерево, моделі, показники KPI, власники бізнес-процесів і процесні команди, організаційна структура і функції служби (підрозділу) за описом і управлінню бізнес-процесами в банку. Основні нормативні документи з управління бізнес-процесами (Положення про бізнес-процеси, Угода по бізнес-моделюванню та ін.), форми документів (анкети, звіти та ін.). Розподіл відповідальності в бізнес-процесах, правила призначення власників бізнес-процесів, процесні повноваження. Матриця менеджменту процесів банку. Тема 3. Методика опису та регламентації бізнес-процесів банку. Планування та організація проекту з опису бізнес-процесів банку. Ідентифікація і виділення бізнес-процесів банку (побудова дерева бізнес-процесів). Методи збору інформації для опису бізнес-процесів. Ранжування бізнес-процесів. Детальний опис бізнес-процесів, узгодження, затвердження і доведення до співробітників банку. Розробка ключових показників KPI та вимог до бізнес-процесів (час, результативність і ефективність, вартість, якість та ін.). Розробка допоміжних бізнес-моделей: організаційна структура банку, дерево показників KPI, дерево бізнес-напрямків і продуктів банку, бібліотека документів (інформаційні потоки в бізнес-процесах), дерево інформаційних систем банку (системна архітектура) і ін. Методика побудови ефективної системи регламентації бізнес процесів банку. Тема 4. Управління бізнес-процесами в банку. Планування бізнес-процесів. Забезпечення ефективного виконання бізнес-процесів. Автоматизація оперативного управління бізнес-процесами за допомогою систем WorkFlow / BPMS - Business Process Management Systems. Контроль бізнес-процесів банку. Критерії та правила аудиту бізнес-процесів, приклади чек-листів. Огляд сучасних методів аналізу та оптимізації бізнес-процесів, їх особливості, правила застосування та приклади банків. SWOT-аналіз бізнес-процесів. Аналіз причин-наслідків. Бенчмаркінг. Аналіз та оптимізація бізнес-логіки процесів. Функціонально-вартісний аналіз (ФВА) та імітаційне моделювання, розрахунок трудомісткості бізнес-процесів. Аналіз матриці розподілу відповідальності у бізнес-процесах банку. Комплексна типова бізнес-модель банку. Структура і зміст бізнес-моделі банку, приклади вхідних в неї документів, моделей, довідників та інших матеріалів. Способи впровадження та використання бізнес-моделі банку. Цінність бізнес-моделі для банків і завдання, що в ній вирішуються. Тема 5. Управління якістю і сучасні стандарти якості в банку. Основні поняття, принципи і значення системи менеджменту якості (СМЯ). Огляд стандартів серії ISO 9000 і стандартів якості від Асоціації Російських Банків (АРБ). Архітектура СМЯ банку та приклади основних компонентів: документація СМЯ (політика в області якості, настанова з якості, записи та форми документів), бізнес-процеси і обов’язкові процедури, вимоги в галузі якості, організаційна структура СМЯ і організація роботи служби якості. Методика побудови СМЯ банку по стандартам ISO 9000. Організація функціонування СМЯ в банку: планування та побудова СМЯ, управління кожним процесом СМЯ, внутрішній аудит СМЯ, аналіз СМЯ з боку керівництва банку. Стандарт якості обслуговування клієнтів у банку.. Переглядів: 237 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|