Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






М. О. Гордуз, В. А. Смаглій

МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ
ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРАВІ

 

Методичний посібник

Для студентів денної та заочної форми навчання

спеціальності 8.030.40101 “Правознавство"

освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр"

 

Черкаси


 

Гордуз М. О. Методологія наукових досліджень у праві: методичний посібник: для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 8.030.40101"Правознавство" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" / М. О. Гордуз, В. А. Смаглій. – Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2013. – 32 с. – [Укр. мова.]

Рецензент: С. Г. Стеценко, доктор юридичних наук, професор, перший заступник начальника Інституту кримінально-виконавчої служби з навчально-методичної та наукової роботи, заслужений діяч науки і техніки України.

Відповідальна за випуск

О.М. Строгалова

 

 

Затверджено навчально-методичною радою університету як методичний посібник для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 8.030.40101 "Правознавство" освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», протокол №_____ від_______2013.

 

 

© Східноєвропейський університет

економіки і менеджменту, 2013

 

 


ВСТУП

Навчальна дисципліна «Методологія наукових досліджень у праві» є нормативною навчальною дисципліною, яка передбачена навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 8.030.40101 «Правознавство».

«Методологія наукових досліджень у праві» входить до циклу дисциплін професійної та практичної підготовки магістра за спеціальністю 8.030.40101 «Правознавство» та являє собою важливу складову професійної підготовки юристів.

Актуальність курсу зумовлена насамперед, тим, що без всебічного наукового дослідження соціально-правових проблем неможливо розкрити перспективи розвитку право­вої системи, її роль у вдосконаленні суспільних відносин, а також розробити наукову платформу здійснення адміністративно-правової реформи, покли­каної забезпечити верховенство закону в усіх сферах життя суспільства, зміцнити механізм підтримання правопорядку на основі розвитку народовладдя та демократії в Україні.

Дослідження наукових та соціальних аспектів права сприяє формуванню і реалізації концепції правової держави.

Наукові дослідження у праві орієнтовані на вивчення суспільних відносин, які виникають у суспільстві та враховуються на етапі формування правових актів, тобто при підготовці пере­ведення суспільних відносин на мову юридичних норм, і при реалізації правових приписів. Наукові дослідження забезпечують фактологічну базу право­знавства, зміцнюють його зв'язок з практикою.

Вивчення методології й методики наукових досліджень у праві визначає, якою мірою зібрані факти можуть служити реальною та надійною основою об'єктивного знання.

Мета курсу:

– отримання студентами знань основ методології та методики наукових досліджень у праві;

– формування у студентів навичок і вмінь використання наукових досліджень в юридичній діяльності, у різних галузях права.

Завдання курсу:

– отримання студентами знань з технології наукового аналізу право­вих проблем;

– засвоєння практики проведення наукових досліджень, аналізу впливу соціальних факторів на законодавчу і законотворчу діяльність, підви­щення якості та ефективності підготовки проектів нормативно-правових актів;

– озброєння студентів навичками методів наукового дослідження та аналізу ефек­тив­ності застосування правових норм, а також визначення критеріїв, показ­ників та індикаторів ефективності права.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

– методологію науково-дослідницької діяльності;

– методи науково-дослідницької діяльності у праві;

– організацію науково-дослідницької роботи;

– методику та організацію проведення наукових досліджень;

а також уміти:

--проводити наукові дослідження у праві з використанням основних методів науково-дослідницької діяльності;

--скласти запитання для тематичної анкети;

– застосовувати методи наукового пізнання, логічні закони та правила;

– проводити вибір напряму та теми наукового дослідження;

– здійснювати накопичення і обробку наукової інформації;

– оформляти результати наукової діяльності у вигляді рефератів, курсових, дипломних робіт, статей, тез доповідей тощо.

Загальна методика вивчення курсу передбачає прослуховування лекцій, проведення семінарських та практичних занять, самостійну, індивідуальну роботу студентів, підготовку ними рефератів, доповідей, інформації тощо.

Оцінювання знань та умінь з дисципліни «Методологія наукових досліджень у праві» здійснюється під час проведення наступних контрольних заходів: поточний контроль (робота на семінарі, практичних заняттях і самостійна робота), модульний контроль, контроль виконання індивідуального навчально-дослідного завдання, підсумковий контроль (іспит).

 





Переглядів: 189

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.