Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Й модульний контроль

1. Суть наукового дослідження.

2. Розкрити основні поняття теорії пізнання.

3. Об’єкт, предмет та методологія наукового дослідження.

4. Етапи становлення і розвитку науки.

5. Розвиток науки в античну епоху.

6. Наука стародавнього світу.

7. Розвиток науки в епоху Середньовіччя.

8. Наука в епоху Відродження.

9. Науково-технічна революція середини ХХ ст.

10. Поняття, цілі й функції науки.

11. Мета, завдання та ознаки науки.

12. Структурні елементи науки, їх загальна характеристика.

13. Наукознавство як система знань.

14. Класифікація наук.

15. Фундаментальні та прикладні науки.

16. Природничі та соціально-філософські науки.

17. Розвиток науки і техніки – визначальний чинник прогресу суспільства.

18. Державна політика з наукової та науково-технічної діяльності.

19. Структура організацій, які формують науку України, їх повноваження і завдання.

20. Суб’єкти наукової і науково-технічної діяльності.

21. Пріоритетні напрями розвитку науки в Україні.

22. Науково-дослідна робота студентів.

23. Система підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів.

24. Поняття методології та методики наукових досліджень.

25. Основні функції методології.

26. Методика наукових досліджень.

27. Загальнонаукові методи теоретичних досліджень (ідеалізація, формалізація, аналіз, синтез, індукція, дедукція, прийняття гіпотез, створення теорії, узагальнення, абстрагування, аксіоматичний метод, гіпотетичний метод).

28. Основи методології досліджень емпіричного рівня (опис, спостереження, експеримент).

29. Пізнавальні прийоми і форми наукових досліджень (моделювання, ідеалізація, абстракція, узагальнення, уявний експеримент).

30. Поняття наукового методу та його основні риси.

31. Функції та методи наукового пізнання.

32. Система методів дослідження.

33. Класифікація методів досліджень (філософські, загальнонаукові, конкретно-наукові, спеціальні, економічного дослідження).

34. Традиційні загальнонаукові методи (спостереження, аналіз і синтез, індукція і дедукція, порівняння і аналогія, узагальнення і абстрагування, експерименту).

35. Сучасні (модерні) загальнонаукові методи (моделювання, системний, формалізації, ідеалізації, аксіоматико-дедуктивний).

36. Конкретно-наукові методи (міждисциплінарні, спеціальні).

37. Міждисциплінарні методи (метод польових досліджень, метод аналізу аналогових об’єктів, балансовий метод, картографічний метод).

38. Спеціальні методи (розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, метод ділових ігор, метод експертних оцінок).

39. Методи економічного дослідження (діалектичний, історичний, статистико-економічний, монографічний, експериментальний, розрахунково-конструктивний, балансовий, абстрактно-логічний, економіко-математичний).

40. Філософські методи: історичний (рух, зміна, розвиток), взаємообумовленості, взаємозв’язку, причинності.

41. Вибір напряму та мети наукового дослідження у сфері права.

42. Пріоритетні напрямки розвитку науки і техніки.

43. Науковий напрям як сфера наукових досліджень.

44. Етапи вибору теми наукового дослідження (формування проблеми, розробка структури проблеми, окреслення актуальності теми та її цінності).

45. Основні етапи проведення наукових досліджень.




Переглядів: 160

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.