Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ (ІСПИТ)

1. Суть наукового дослідження.

2. Розкрити основні поняття теорії пізнання.

3. Об’єкт, предмет та методологія наукового дослідження.

4. Етапи становлення і розвитку науки.

5. Розвиток науки в античну епоху.

6. Наука стародавнього світу.

7. Розвиток науки в епоху Середньовіччя.

8. Наука в епоху Відродження.

9. Науково-технічна революція середини ХХ ст.

10. Поняття, цілі й функції науки.

11. Мета, завдання та ознаки науки.

12. Структурні елементи науки, їх загальна характеристика.

13. Наукознавство як система знань.

14. Класифікація наук.

15. Фундаментальні та прикладні науки.

16. Природничі та соціально-філософські науки.

17. Розвиток науки і техніки – визначальний чинник прогресу суспільства.

18. Державна політика з наукової та науково-технічної діяльності.

19. Структура організацій, які формують науку України, їх повноваження і завдання.

20. Суб’єкти наукової і науково-технічної діяльності.

21. Пріоритетні напрями розвитку науки в Україні.

22. Науково-дослідна робота студентів.

23. Система підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів.

24. Поняття методології та методики наукових досліджень.

25. Основні функції методології.

26. Методика наукових досліджень.

27. Загальнонаукові методи теоретичних досліджень (ідеалізація, формалізація, аналіз, синтез, індукція, дедукція, прийняття гіпотез, створення теорії, узагальнення, абстрагування, аксіоматичний метод, гіпотетичний метод).

28. Основи методології досліджень емпіричного рівня (опис, спостереження, експеримент).

29. Пізнавальні прийоми і форми наукових досліджень (моделювання, ідеалізація, абстракція, узагальнення, уявний експеримент).

30. Поняття наукового методу та його основні риси.

31. Функції та методи наукового пізнання.

32. Система методів дослідження.

33. Класифікація методів досліджень (філософські, загальнонаукові, конкретно-наукові, спеціальні, економічного дослідження).

34. Традиційні загальнонаукові методи (спостереження, аналіз і синтез, індукція і дедукція, порівняння і аналогія, узагальнення і абстрагування, експерименту).

35. Сучасні (модерні) загальнонаукові методи (моделювання, системний, формалізації, ідеалізації, аксіоматико-дедуктивний).

36. Конкретно-наукові методи (міждисциплінарні, спеціальні).

37. Міждисциплінарні методи (метод польових досліджень, метод аналізу аналогових об’єктів, балансовий метод, картографічний метод).

38. Спеціальні методи (розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, метод ділових ігор, метод експертних оцінок).

39. Методи економічного дослідження (діалектичний, історичний, статистико-економічний, монографічний, експериментальний, розрахунково-конструктивний, балансовий, абстрактно-логічний, економіко-математичний).

40. Філософські методи: історичний (рух, зміна, розвиток), взаємообумовленості, взаємозв’язку, причинності.

41. Вибір напряму та мети наукового дослідження у сфері права.

42. Пріоритетні напрямки розвитку науки і техніки.

43. Науковий напрям як сфера наукових досліджень.

44. Етапи вибору теми наукового дослідження (формування проблеми, розробка структури проблеми, окреслення актуальності теми та її цінності).

45. Основні етапи проведення наукових досліджень.

46. Поняття науково-правового дослідження.

47. Види конкретного науково-правого дослідження (розвідувальне, описове, аналітичне).

48. Етапи проведення конкретних науково-правових досліджень (підготовчий, збір інформації, обробка та аналіз інформації, узагальнення, підведення підсумків дослідження).

49. Поняття програми науково-правового дослідження.

50. Функції програми дослідження (методологічна, методична, організаційна).

51. Поняття методології та методики наукових досліджень.

52. Структура програми конкретного науково-правового дослідження. (методологічна та методична частини).

53. Методологічна частина програми (опис проблемної ситуації, формування теми і мети, визначення об’єкта і предмета, аналіз головних понять, висунення і перевірка гіпотез, формування основних завдань, попередній системний аналіз об’єкта дослідження).

54. Методична частина програми (складання робочого плану дослідження вибір показників, вибір методів дослідження, формування логічної структури інструментарію, опис процедур, опрацювання та аналіз даних).

55. Сутність та види науково-правової інформації.

56. Науковий документ як структурна одиниця інформаційного ресурсу.

57. Класифікація наукових документів.

58. Методи пошуку і збору наукової інформації у сфері права.

59. Аналіз та інтерпретація правової інформації.

60. Організація роботи з правовою літературою.

61. Форми обміну науковою інформацією.

62. Оформлення результатів науково-правової роботи.

63. Порядок оформлення тексту рукопису.

64. Загальний план викладу наукової роботи.

65. Особливості написання висновків та переліку літературних джерел.

66. Структура наукової роботи.

67. Основні вимоги до написання наукової роботи.

68. Оформлення науково-правового звіту.

69. Редагування тексту наукової праці.

70. Обробка науково-правових матеріалів.

71. Аналіз документів як різновид науково-правового дослідження.

72. Особливості подання заяви на видачу авторського посвідчення чи патенту.

73. Формування наукового колективу.

74. Основні принципи забезпечення успіху в діяльності наукового колективу.

75. Організація роботи наукового колективу (колективність, динамічність, мобільність, самореалізація, творчий підхід тощо).

76. Система організації праці в наукових колективах (програми, робочі плани, графіки, індивідуальні завдання та ін.).

77. Робоче місце і робочий день науковця.

78. Процедура вибору проблем і тем науково-правового дослідження.

79. Поняття, загальна характеристика і вимоги до науково-правових робіт.

80. Основні етапи підготовки наукових робіт.

81. Принципи державного регулювання наукової діяльності в Україні.

82. Визначення мети роботи, завдання дослідження.

83. Вивчення та конспектування літератури з теми.

84. Складання плану наукової роботи.

85. Викладення тексту наукової роботи.

86. Редагування та літературне оформлення наукової роботи.

87. Завдання наукових досліджень у сфері права.

88. Робочий план наукового дослідження: зміст та призначення.

89. Структура та оформлення науково-правових робіт.

90. Види та порядок оформлення підсумкових документів науково-правого дослідження.

 

 

Зміст

Вступ…………………………………………………………………………….3

1. Навчальна програма курсу……………………………...………………….5

2. Робоча програма…………………………………………………………….9

2.1. Тематика лекцій………………………………………………….9

2.2. Тематичний план семінарських (практичних) занять………11

3. Література…………………………………………………………….…….14

4. Самостійна робота студентів……………………………………………..16

5. Індивідуальна робота студентів………………………………………….17

6. Контрольна робота для студентів денної та заочної форми навчання.18

7. Перелік питань для модульного контролю……………………………...21

7.1. Тестові завдання для модульного контролю……………….24

8. Перелік питань для підсумкового контролю (іспит)…………………..29

 

 


Підписано до друку 14.03.13. Формат 60х84/16.
Гарнітура Tіmes New Roman. Наклад 100 прим.

 

Надруковано в редакційно-видавничому відділі
Східноєвропейського університету економіки і менеджменту,

вул. Нечуя-Левицького, 16, Черкаси, 18036.




Переглядів: 159

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.