Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ РОБОТИ

 

Розділ 1. Відповідно до списку студент вибирає теоретичне питання, що дозволяє розкрити один із аспектів управління персоналом.

1. Моделі управління персоналом.

2. Нормативна база управління персоналом.

3. Інформаційні системи управління персоналом.

4. Психологічні риси особистості керівника, вимоги до нього як до лідера.

5. Особливості адаптація новоприйнятих працівників.

6. Витрати на утримання персоналу підприємства та особливості їх обліку.

7. Професійне навчання працівників та особливості його фінансування.

8. Гнучкі режими праці та відпочинку.

9. Соціальний пакет та специфіка його формування.

10. Аутсорсинг персоналу, його переваги та недоліки.

11. Оцінювання особистісних і професійних якостей претендентів на робочі місця.

12. Моделі ділової кар’єри.

13. Методи професійного навчання працівників.

14. Атестація працівників: періодичність, документація, процедури проведення, використання результатів.

15. Методи оцінювання персоналу.

16. Чинники диференціації індивідуальних трудових доходів.

17. Нематеріальне стимулювання працівників.

18. Управління конфліктною ситуацією.

19. Соціально-психологічний клімат у трудовому колективі.

20. Плинність персоналу та її наслідки для підприємства.

21. Корпоративна культура в системі управління персоналом.

22. Коучинг в системі розвитку персоналу.

23. Продуктивність праці та методи її планування.

24. Експертні методи при плануванні чисельності персоналу.

25. Навчання з охороно праці на виробництві.

Розділ 2. Аналіз трудового потенціалу підприємства

У цьому розділі курсової роботи студент працює із статистичною звітністю вибраного ним підприємства, а саме: ф.№ 1–ПВ «Звіт з праці», ф.№ 6–ПВ «Звіт про кількість працівників, їх якісний склад та професійне навчання за рік». В результаті він має здійснити аналіз трудового потенціалу підприємства в розрізі механічного та якісного руху персоналу. Аналіз необхідно здійснювати за 3 роки діяльності підприємства і в результаті описати тенденцію, яка склалася.

В процесі роботи рекомендується користуватися наведеними нижче формами таблиць та формулами.




Переглядів: 186

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.