МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКАМІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ національний МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор з науково-педагогічної роботи проф. Бажора Ю.І. „.....”..............2014 р. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З ФІЗІОЛОГІЇ Для спеціальності: 7. 12020101"Фармація" Факультет, форма навчання:фармацевтичний факультет, заочна
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК (далі – «ПОСІБНИК») з фізіології для студентів 4 курсу ФАРМАЦЕВТИЧНОГО факультету Одеського національного медичного університету складений на основі типової «Програми програми з фізіології», (Київ, 2008 р.) для вищих медичних закладів освіти України ІІІ-ІУ рівнів акредитації”, яка затверджена МОЗ України 03.04.2008 р. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК складений для спеціальності “Фармація” 7.110201 напряму підготовки 1101 “Медицина” у відповідності з наступними нормативними документами: - освітньо-кваліфікаційними характеристиками (ОКХ) і освітньо-професійними - експериментальним навчальним планом, розробленим на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) і затвердженим наказом МОЗ України від 31.01.2005 за №52 "Про затвердження та введення нового навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "Спеціаліст" кваліфікації "Провізор" у вищих навчальних закладах Ш-ІУ рівнів акредитації України за спеціальністю "Фармація"; - рекомендаціями щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін, затвердженими наказом МОЗ України від 24.03 2004 за №152 "Про затвердження рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін" зі змінами та доповненнями, внесеними наказом МОЗ України від 12. 10.2004 за №492 "Про внесення змін та доповнень до рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін"; - наказом МОЗ України від 31.01.03 за №148 "Про заходи щодо реалізації положень Болонської декларації у системі вищої медичної та фармацевтичної освіти": - інструкцією про систему оцінювання навчальної діяльності студентів за умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу (Медична освіта у світі та в Україні. Затверджено МОЗ України як навчальний посібник для викладачів, магістрів, аспірантів, студентів. Київ. Книга плюс. 2005). - наказом Ректора ОНМедУ № 504-о від 31.10.2013 «Про оптимізацію заочної форми навчання в університеті» Згідно з навчальним планом вивчення фізіології здійснюється в ІІ семестрі і закінчується підрахуванням вихідним контролем (іспитом) з дисципліни. До ПОСІБНИКА додані найновіші досягнення вітчизняних та іноземних вчених в області фізіології, а також наукові досягнення співробітників кафедри фізіології Одеського національного медичного університету. У відповідності з сучасними вимогами ПОСІБНИК з фізіології включає лекції, практичні заняття i самостійну роботу студентів.
Переглядів: 628 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|