МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Загальні вимоги до системи управління якістю
Відповідно до ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 9004 організація має розробити, документально оформити, впровадити, підтримувати систему якості і безперервно підвищувати її дієвість. Організація повинна: установити необхідні для системи якості процеси і застосувати їх у всіх своїх підрозділах; визначити послідовність і взаємодію цих процесів; визначити критерії та методи, необхідні для результативності як виконання цих процесів, так і управління ними; забезпечити наявність ресурсів та інформації, необхідних для забезпечення виконання і контролю цих процесів; здійснювати контроль, вимірювання та аналіз вказаних процесів; виконувати дії, необхідні для отримання запланованих результатів і постійного поліпшення цих процесів. Керівництво має визначити, яка документація, зокрема протоколи і дані реєстрації, необхідна їй для створення, запровадження та забезпечення якості, передбачення результативного та ефективного виконання застосовуваних в організації процесів. Характер і обсяг документації має задовольняти контрактні, правові та регламентуючі вимоги, потреби та очікування споживачів й інших зацікавлених сторін, відповідати профілеві організації. Документація може мати будь-яку форму і розміщуватися на будь-якому носії, згідно з потребами організації. Для одержання документації, яка б задовольнила потреби й очікування зацікавлених сторін, керівництво повинне розглянути: контрактні вимоги споживачів чи інших зацікавлених сторін; прийнятність міжнародних, національних, регіональних та галузевих стандартів; відповідні правові та регламентуючі вимоги; зовнішні джерела інформації, необхідні для підвищення компетентності інформації; інформацію про потреби й очікування зацікавлених сторін. Виготовлення, використання і контроль документації мають оцінюватися з погляду ефективності та дієвості роботи організації за такими критеріями: функціональність (наприклад, швидкість оброблення); зручність користування; необхідні ресурси; політика і завдання; поточні і майбутні вимоги, що стосуються менеджменту як науки; здійснення зіставного оцінювання систем документації; точки взаємодії між споживачами продуктів, організацією, її постачальниками та іншими зацікавленими сторонами. Документація на систему якості має містити: документовані виклади політики і завдань у сфері якості; настанову з якості; документовані методики відповідно до ДСТУ ISO 9001; документи, потрібні організації для забезпечення ефективності планування та використання процесів, управління ними; протоколи якості. Настанова з якості має включати: зміст системи якості з детальним описом та обґрунтуванням всіх виключень; створені для системи якості документовані методики чи посилання на них; опис взаємодії між процесами системи якості. У системі якості має бути розроблена документована методика, в якій встановлюються засоби контролю, потрібні для: затвердження документів як відповідних перед їхнім випуском; перегляду документів і, за потреби, їхньої актуалізації з повторним затвердженням; забезпечення позначення на документах їхніх літер зміни та номера редакції; забезпечення наявності у користувачів відповідних варіантів чинних документів; забезпечення збереження документів у стані, придатному для їх читання та ідентифікації; забезпечення позначення зовнішніх документів й контролю їх розсилання; виключення випадкового використання застарілих документів із передбаченням прийнятного їх позначення в разі їхнього збереження з тією чи іншою метою. Протоколи якості є доку ментами особливого типу і підлягають контролю на відповідність таким вимогам: мають зберігатися у придатному для читання стані з передбаченням їх швидкого пошуку та вибірки; має бути розроблена документована методика, в якій встановлюються засоби контролю, необхідні для ідентифікації, зберігання, захисту, вибірки, збережуваності та вилучення протоколів якості. Переглядів: 244 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|