Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗВУКОВА ПАРТИТУРА ФІЛЬМУ

 

Використання музики в кіно почалося ще за часів німого кінематографу. Всім відомі так звані тапери, виконавці, які німий фільм супроводжували грою на музичному інструменті в міру свого розуміння смислового і ідейного спрямування фільму. Цю музику кожний тапер (музикант, який супроводжував фільм грою на музінструменті) творив без погодження з автором, але необхідність звуку відчували і виробники, і прокатчики, і глядачі.

Режисери намагалися передати звук усіма відомими їм засобами. Для передачі шумів показували джерело звуку, наприклад, собаку, який гавкає, або піаніста за роялем. Для відчуття ритму створювали метричний монтаж, який чергуванням зміни довжини і крупності кадрів вводив глядача у певний ритм. Або просто писали “звучить музика”. Глядач був обізнаний з такими прийомами і все розумів. Але з появою звуку все змінилося. З'явився, так званий, звуко-зоровий монтаж і, відповідно, звуко-зоровий образ.

Спочатку режисери захоплювалися новими можливостями передачі реальних звуків для створення більшої подібності до життя. Але дуже скоро зрозуміли важливість музики, яка супроводжувала зображення. Теоретичні обгрунтування і практичні роботи С.Прокоф‘єва, І.Дунаєвського, Д.Шостаковича довели необхідність музики як важливого засобу кіно.

 




Переглядів: 295

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.