Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні поняття про СУБД Access.

Microsoft Access — це функціонально повна реляційна СУБД.У ній передбачені всі необхідні засоби для визначення та обробки даних, а також для керування ними при роботі з великими обсягами інформації.

Працючи з Access, користувач може розв'язувати наступні завдання:

· розбивати дані на логічно пов'язані між собою частини;

· вводити, змінювати і знаходити необхідні дані;

· знаходити підмножини даних за заданими умовами;

· створювати форми і звіти;

· автоматизувати виконання стандартних завдань;

· графічно встановлювати зв'язки між даними;

· вставляти рисунки у форми і звіти;

· створювати особисті, готові до роботи з БД програми, які вміщують меню, діалогові вікна і командні кнопки.

Етапи створення бази даних у середовищі Microsoft Access:

· визначення мети створення бази даних;

· визначення таблиць, які повинна містити база даних;

· визначення структури таблиць (полів та їх типів);

· призначення ключів таблиць та створення потрібних індексів;

· визначення зв’язків між таблицями;

· завантаження даних;

· створення інших об’єктів бази даних: запитів, форм, звітів, макросів та модулів;

· аналіз ефективності бази даних за допомогою майстра таблиць

Запуск ACCESS відбувається стандартним для WINDOWS чином : за допомогою головного меню, ярлика на робочому столі або відкриттям файлу бази даних. Після запуску СУБД ACCESS на екрані з’являється вікно, в якому користувач може вибрати спосіб створення бази даних : створення нової бази даних або відкриття вже існуючої. При чому створення нової бази даних може відбуватись або за допомогою майстра або шляхом створення пустої бази даних. В першому випадку користувач може серед запропонованих майстром вибрати найбільш близьку за темою і потім її розвивати , в другому – створити пусту базу даних і наповнювати її елементами. При створенні порожньої бази даних на екран виводиться вікно, в якому користувач може надати ім.’я бази даних. За замовченням пропонується ім.’я файлу db1.mdb.

 




Переглядів: 791

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.