Для перетворення прямолінійного зворотно-поступального руху поршня у обертальний рух колінчастого вала і сприймання тиску газів при такті згоряння на двигуні встановлено кривошипно-шатунний механізм, який складається з блока циліндрів з головкою, поршнів з кільцями, поршневих пальців, шатунів, колінчастого вала, маховика і картера.
Блок циліндрів.
Основною деталлю двигуна є блок циліндрів, до якого кріпляться усі інші деталі і механізми двигуна.
У двигуна автомобіля ЗИЛ-130 розміщення циліндрів у блоці V-подібне під кутом 90° ( Мал 1 ).Блоки циліндрів мають вставні гільзи, які омиваються охолодною рідиною. Внутрішня поверхня гільзи (циліндрів) служить напрямною для поршнів, її розточують до потрібного розміру і шліфують. Гільзи, що омиваються охолодною рідиною, називаються "мокрими". Вони мають у нижній частині ущільнюючі кільця, а у верхній ущільнення досягають за рахунок прокладки головки циліндрів.
Переглядів: 198
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: