Картер двигуна є основою для кріплення деталей кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів. На двигунах картер відливають разом з блоком циліндрів. Всередині картера є ребра жорсткості, на яких розташовані гнізда для корінних підшипників і опорних шийок розподільного вала.
Знизу картер закритий піддоном, відштампованим з тонкого стального листа. Піддон виконує роль резервуара для масла і в той же час захищає деталі двигуна від пилу і бруду. У нижній його частині є отвір для випуску масла, який закривається пробкою з різьбою.
Піддон кріплять до картера болтами або гвинтами. Щоб запобігти витіканню масла, між піддоном і картером установлюють коркові прокладки і гумові ущільнювачі.
Переглядів: 233
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: