Мащення розподільних шестерень здійснюється маслом, що надходить самопливом по спеціальних каналах для стоку масла з головки блока.
Для мащення деталей двигуна масло заливають у піддон картера через масло наливну трубу з повітряним фільтром, що закривається кришкою. Рівень масла перевіряють за допомогою масломірної лінійки, що має дві мітки: "П" і "О". Він завжди повинен бути біля мітки "П". Забороняється експлуатація автомобіля, якщо рівень масла нижче мітки "О".
На вантажному автомобілі ЗИЛ-130 для охолодження масла влітку і при роботі у важких дорожніх умовах в системі мащення передбачено масляний радіатор. Встановлюється він спереду радіатора системи охолодження.
Для створення найкращих умов мащення в системі повинен підтримуватися певний тиск, контроль за яким здійснюється за допомогою спеціальних покажчиків або контрольних лампочок. Тиск масла в системі мащення прогрітого двигуна повинен бути 2,5 —3,0 кТ/см2.
При роботі на малих обертах холостого ходу тиск може зменшитись до 0,5 кГ/см2.
Місткість системи мащення автомобіля ЗИЛ-130 - 8л.
Масло випускається з системи мащення через зливний отвір у піддоні картера.
Переглядів: 2067
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: