вісь, по якій закріплені тонкі стальні пластинки двох типів: фільтруючі і проміжні. Завдяки наявності проміжних пластин між фільтруючими пластинами утворюються щілини величиною 0,07 - ОД мм. Масло під тиском, створюваним насосом, нагнітається в корпус фільтра. Очищається, просочуючись крізь щілини між фільтруючими пластинами, і надходить у головну магістраль. Для очищення фільтруючого елемента від механічних домішок в корпусі фільтра на нерухомому стержні закріплені очисні пластини, що входять як гребінка між фільтруючими пластинами і при обертанні фільтруючого елемента змінюють осади.
Через фільтр грубої очистки проходить усе масло, що подається в систему насосом. При забрудненні фільтрів грубої очистки створюється загроза припинення подачі масла до тертьових поверхонь деталей двигуна. Щоб запобігти цьому, підвідний і відвідний канали фільтра з'єднані між собою каналом, у якому розміщений перепускний клапан, що складається з кульки. На яку тисне пружина. При засміченні фільтра і підвищенні тиску в ньому кулька перепускного клапана піднімається і перепускає не фільтроване масло у головну магістраль.
Переглядів: 143
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: