Перевірка і регулювання палива у поплавковій камері карбюратора.
На роботу карбюратора значно впливає рівень палива у поплавковій камері. При дуже високому рівні паливо переливається через отвір розпилювача і надмірно збагачує суміш. При малому рівні відбувається збіднення суміші.
У карбюраторі К-88 рівень палива можна перевірити двома способами. При роботі двигуна на малих обертах холостого ходу відкручують пробку контролю рівня і через отвір спостерігають за рівнем палива (око повинно знаходитися на рівні контрольного отвору). При правильному регулюванні рівень палива буде видно і паливо не повинно витікати з отвору. При перевірці рівня палива другим способом ( рис З) відкручують пробку, що закриває канал клапана економайзера з механічним приводом, і на її місце вкручують штуцер з гумовим шлангом і скляною трубкою. Поплавкову камеру карбюратора заповнюють паливом за допомогою важеля ручної подачі палива. Скляну трубку встановлюють так, щоб її верхній кінець був вище від площини рознімання корпуса і кришки карбюратора. Рівень палива в скляній трубці відповідає рівню палива в поплавковій камері. Вимірювання віддалі між рівнем палива в трубці і площиною рознімання карбюратора визначають фактичний рівень, який повинен бути в межах 18-19 мм.
Переглядів: 5839
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: