Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А, Б—камери відповідно високого й низького тиску; 1 — натискна пружина; 2 — мембрана; З — штовхан; 4,8 — фільтри; 5 — редукційний клапан; б — пружина клапана; 7 — сідло клапана

 

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9

 

Технічне обслуговування систем і механізмів двигуна.

 

1 МЕТА РОБОТИ

Ознайомити студентів з технічним обслуговуванням систем і механізмів двигуна.

 

2. МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Двигун автомобіля.

Плакати по технічному обслуговуванню двигуна.

 

3. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ:

 

На практичному занятті студенти ознайомлюються з технічним обслуговуванням систем і механізмів двигуна

В процесі ознайомлення і вивчення викладач проводить опитування студентів з вивченого матеріалу.

 

Технічне обслуговування кривошипно-шатунного механізму.

Щоденне технічне обслуговування (ЩО). 1. Запустити двигун і прослухати його роботу на різних режимах.

2. Очистити двигун від пилу і бруду.

Двигун очищають скребками і миють гасом за допомогою щітки, після чого витирають насухо.

Перше технічне обслуговування (ТО-1). Перевірити кріплення двигуна до рами і кріплення на ньому приладів. Під час перевірки кріплення опор двигуна гайки необхідно роз шплінтувати, підтягнути їх до відказу і, знову за шплінтувати.

Друге технічне обслуговування (ТО-2). 1. Закріпити двигун на рамі.

Закріпити піддон картера.

Перевірити компресію у циліндрах двигуна.

Перевірити герметичність з'єднання головки з блоком циліндрів, при
необхідності підтягнути гайки і болти її кріплення.

Перед підтягуванням кріплення головки циліндрів двигун ЗИЛ-1 ЗО прогрівають. Гайки необхідно підтягувати спеціальним динамометричним ключем, що дає можливість контролювати момент затягування, який не повинен перевищувати 7,3-7,8 кГм. Гайки підтягують, починаючи від центра і поступово переміщуючись до країв.

 

Технічне обслуговування

 

газорозподільного механізму.

ТО-2. Через одне технічне обслуговування перевірити і при необхідності відрегулювати теплові зазори між стержнем клапана і носком коромисла.

 




Переглядів: 225

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.