Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Б. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ

1. Поняття про анатомію як науку. Місце анатомії серед біологічних і ветеринарних дисциплін.

2. Методологія в анатомії.

3. Коротка історія розвитку анатомії як науки.

4. Поняття про історичний та індивідуальний розвиток організму. Співвідношення онто- і філогенезу.

5. Загальні риси будови тварин філогенетичного ряду ссавців.

6. Загальні принципи індивідуального та історичного розвитку живих організмів.

7. Принципи еволюції окремих органів і систем.

8. Цілісність організму в історичному та індивідуальному розвитку, поняття про кореляції та координації.

9. Основні правила еволюції живих організмів.

10. Головні напрями еволюції тварин.

11. Єдність організму і середовища існування. Фактори середовища існування, які впливають на історичний та індивідуальний розвиток живих систем.

12. Поняття про адаптацію та адаптогенез. Роль антропогенних факторів в еволюції тварин.

13. Періодизація онтогенезу тварин.

14. Рівні структурної організації живих систем.

15. Поняття про гісто- і органогенез.

16. Поняття про системи органів, апарати та організм в цілому.

17. Апарат руху, структурно-функціональні особливості, значення для життєдіяльності організму.

18. Функціональне значення скелета.

19. Поняття про зовнішній і внутрішній скелет.

20. Будова кістки як органа. Типи кісток.

21. Біофізичні та біохімічні властивості кісток.

22. Особливості утворення кісток із хрящових зачатків.

23. Особливості іннервації і кровопостачання скелета.

24. Вікові структурно-функціональні особливості скелета.

24. Поняття про безперервне і переривчасте з’єднання кісток. Окремі види безперервного з’єднання.

25. Суглоб. Загальний принцип будови. Класифікація суглобів за будовою і кількістю осей руху.

25. Функціональна роль суглобів та їх окремих компонентів.

26. Філо- і онтогенез з’єднань кісток.

27. Філогенез скелета тулуба і хвоста.

28. Філогенез скелета голови.

29. Філогенез скелета кінцівок.




Переглядів: 261

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.