Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ

«ПСИХОЛОГІЯ МАСОВОЇ ПОВЕДІНКИ»

 

1. Масова свідомість:

а) процес віддзеркалення…; б) процес пізнання…; в) процес перетворення...; г) все підходить.

 

2. Масова поведінка:

а) паніка; б) різні форми поведінки великих груп людей; в) велике скупчення людей; г) все підходить.

 

3. Натовп:

а) об’єднання людей у соціальну групу; б) скупчення людей; в) поєднання людей загальним центром уваги; г) все підходить.

 

4. Масові настрої:

а) одноподібні психічні стани; б) розуміння настроїв інших; в) бажання та прагнення людей; г) все підходить.

 

5. Соціальна перцепція:

а) сприйняття, розуміння та оцінка людьми соціальних об'єктів; б) розуміння індивідом соціальних відносин; в) ставлення до оточуючої дійсності; г) все підходить.

 

6. Політичний процес:

а) форма функціонування політичної системи суспільства; б) форма включення у політику; в) форма передачі політичної інформації. г) все підходить.

 

7. Унікальна торгова пропозиція:

а) яскрава та цікава обгортка; б) найбільш доступний товар; в) те, що вигідно відрізняє рекламний товар або вид послуг від інших. г) все підходить.

 

8. Переконання:

а) ірраціональне сприйняття; б) точка зору на певну проблему; в) аналіз та оцінка інформації. г) все підходить.

 

9. Наслідування:

а) передача досвіду; б) передача бажань та вражень людини; в) передача якостей, властивостей та поведінки інших; г) все підходить.

 

10. Сугестія:

а) дії спрямовані на відчуття людини; б) дії спрямовані на розум людини; в) дії спрямовані на досвід людини. г) все підходить.

 

11. Масова комунікація:

а) процес «перероблення інформації»; б) процес «виробництва інформації»; в) процес «споживання інформації»; г) все підходить.

 

12. Соціальний статус:

а) визначає положення людини у групі; б) визначає матеріальний стан індивіда; в) визначає місце людини у системі соціальних відносин; г) все підходить.

 

 

13. Стереотип:

а) відносно стійкий та спрощений образ; б) сприйняття інших; в) аналіз та оцінка інформації; г) все підходить.

 

14. Оказіональна натовп має домінуючу емоцію:

а) спрямований інтерес; б) радощі або протест; в) зацікавленість; г) все підходить.

 

15. До стихійних форм поведінки не відноситься:

а) неорганізоване повстання; б) незапланований поступок окремої людини; в) організований мітинг протесту; г) все підходить.

 

16. Рекламна комунікація має:

а) двокомпонентну структуру; б) трикомпонентну структуру; в) чотирьохкомпонентну структуру; г) все підходить.

 

17. Який засіб масової комунікації володіє найбільшим ефектом:

а) періодичні видання; б) радіо; в) телебачення; г) все підходить.

 

18. Відсутня в умовній класифікації натовпу:

а) експресивний натовп; б) конвенційний натовп; в) національний натовп; г) все підходить.

 

19. Готовність виконувати ролі та функції учасника масових подій є:

а) навичками; б) експектацією; в) афіляцією. г) все підходить.

 

20. Процес передачі емоційно актуальної інформації за допомогою засобів комунікації є:

а) панікою; б) чуткою; в) спілкуванням. г) все підходить.

 

21. Фасціацією називають:

а) ефект паніки; б) чинник відчаю; в) чинник згуртування. г) все підходить.

 

22. Політична свідомість:

а) системно сприймати, розуміти та оцінювати політичну інформацію; б) розуміння політичних подій; в) бажання бути співучасником політичних подій. г) все підходить.

 

23. Політична поведінка:

а) дії в підтримку або не підтримку певної політичної системи; б) дії співучасників мітингу; в) участь у демонстрації. г) все підходить.

 

24. Суспільний рух:

а) суспільна активність великих груп людей; б) активність окремих громадян; в) соціальна поведінка індивіда; г) все підходить.

 

25. Проблеми геліопсихології розробив і вивчав:

а) М. Лазарус; б) О. Л. Чижевський; в) В. Вундт; г) Г. Тард.

 

26. Фундаментальна робота «Психологія народів і мас» належить:

а) Г. Лебону; б) Г. Тарду; в) Г. Ласуелу; г) У. Буліту.

 




Переглядів: 803

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.