МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація інноваційМодуль 1. Основні концепції стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємства Тема 1. Інноваційний розвиток підприємства 1.1. Інноваційний розвиток підприємства як економічна категорія
Самостійне опрацювання відповіді до семінарського заняття з цього питання передбачає: визначення найбільш змістовних визначень інноваційного розвитку; визначення змісту "інновацій" та "інноваційної діяльності"; розгляд перетворення досягнень науково-технічного прогре-су в реальні нові технології, товари, послуги, методи організації та управління виробничими процесами підприємств; розгляд інноваційного процесу як сукупності неперервно здійснюваних у просторі і часі якісно нових прогресивних змін, які носять назву процесів впровадження нової техніки.
1.2. Типи розвитку, їх особливості
Самостійне опрацювання відповіді до семінарського заняття з цього питання передбачає: розгляд поняття "розвиток", розгляд видів розвитку: екстенсивного та інтенсивного; екзогенного (розвиток, що визначається лише ззовні, навколишнім світом) та ендогенного (розвиток, джерело якого знаходиться усередині об'єкта, що розвивається); еволюційного і революційного; прогресивного і регресивного.
1.3. Інновації, їх класифікація
Самостійне опрацювання відповіді до семінарського заняття з цього питання передбачає розгляд класифікацій інновацій за різними ознаками, різними вченими: зокрема за розповсюдженням – одиничні та дифузні; за місцем у виробничому процесі – сировинні, забезпечуючі та Можливе використання в процесі підготовки даних, наведених у
Таблиця 1 Класифікація інновацій
Рис. 1.1. Класифікація інновацій[15] 1.4. Інноваційний процес, його характеристики, складові та закономірності
Самостійне опрацювання відповіді до семінарського заняття з цього питання передбачає розгляд інноваційного процесу в економічному й організаційному розумінні за окремими етапами, стадіями, фазами, які розрізняються між собою цільовим призначенням, специфікою управління, фінансуванням, кінцевим результатом діяльності; розгляд досліджень структури інноваційного процесу вченими, зокрема за схемою: "дослідження – розробки – виробництво – маркетинг – продаж", або більш докладно: "фундаментальні дослідження – прикладні дослідження – розробки – дослідження ринку – конструювання – дослідне виробництво – ринкове випробування – комерційне виробництво"; розгляд елементів інноваційного процесу у їх тісній взаємодії; розгляд інноваційних етапів та стадій, які породжують організаційно відокремлені функціональні підрозділи. Слід також роглянути інноваційний процес з урахуванням циклічного характеру розвитку, здійснення його в просторі і часі, з урахуванням основних етапів: наукового, технічного, технологічного, експлуатаційного.
1.5. Моделі інноваційного розвитку підприємства
Самостійне опрацювання відповіді до семінарського заняття з цього питання передбачає розгляд основних ознак класифікації моделей інноваційного розвитку підприємства: причина виникнення, ступінь новизни, сфера застосування, місце застосування. При класифікації моделей інноваційного розвитку підприємств за ступенем новизни можуть бути використані положення, де вирізняють дві широкі форми інновації продукції: нові види продукції, а також удосконалення характеристик продукції, яка вже існує – незначні інновації. Також можна скористатися даними табл. 2. Таблиця 2
Переглядів: 878 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|