Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка стану інноваційного потенціалу

Компоненти блоків Рівень стану компонентів
Сильні сторони   Слабкі сторони
1. Продуктивний блок
(оцінка якості, рентабельності та обсягу продаж продукту, стану ресурсного забезпечення та виконання функцій – НДДКР, виробництва, реалізації, обслуговування споживачів)
1.1 Стан продуктового проекту № 1
1.2 Стан продуктового проекту № 2
1.3 Стан продуктового проекту № 3
Підсумкова оцінка стану продуктового блоку (портфеля)
2. Функціональний блок (компоненти функціонального блоку – стадії життєвого циклу виробів)
2.1 НДДКР, дослідно-експериментальні та випробувані роботи
2.2 Виробництво: основне й допоміжне
2.3 Маркетинг і збут (продажу)
2.4 Сервісні роботи для споживачів
Підсумкова оцінка стану функціонального блоку
3. Ресурсний блок
3.1 Матеріально-технічні ресурси
3.1.1 Сировина, матеріали, паливо й енергія, комплектуючі
3.1.2 Площі й робочі місця, зв'язок і транспорт
3.1.3 Устаткування й інструменти
Підсумкова оцінка стану матеріально-технічних ресурсів
3.2 Трудові ресурси          
3.2.1 Склад і компетентність керівників
3.2.2 Склад і кваліфікація фахівців
3.2.3 Склад і кваліфікація робітників
Підсумкова оцінка стану трудових ресурсів
3.3 Інформаційні ресурси          
                         

Продовження табл. 3

 

3.3.1 Науково-технічний заділ; патенти і ноу-хау, науково-технічна інформація
3.3.2 Економічна інформація
3.3.3 Комерційна інформація
Підсумкова оцінка стану інформаційних ресурсів
3.4 Фінансові ресурси          
3.4.1 Можливості, фінансовані з власних засобів
3.4.2 Забезпеченість оборотними коштами
3.4.3 Забезпеченість засобами на зарплату
3.4.4 Забезпеченість позиковими засобами через випуск акцій
Підсумкова оцінка стану фінансових ресурсів
Підсумкова оцінка стану ресурсного блоку
4. Організаційний блок
4.1 Організаційна структура          
4.1.1 Конфігурація: ланки, діапазон і рівні керування
4.1.2 Функції; склад і якість поділу праці
4.1.3 Якість внутрішніх і зовнішніх вертикальних і горизонтальних, прямих і зворотних зв'язків
4.1.4 Поділ прав і відповідальності по ланках
Підсумкова оцінка стану організаційної структури
4.2 Технологія процесів за всіма функціями і проектами          
4.2.1 Прогресивність використовуваних технологій і методів
4.2.2 Рівень автоматизації          
Підсумкова оцінка стану технології
4.3 Організаційна культура
4.3.1 Комунікаційна система і мова спілкування
4.3.2 Традиції, досвід і віра в можливості організації
4.3.3 Трудова етика і мотивування
                 

 

Закінчення табл. 3

Підсумкова оцінка стану організаційної культури
Разом за компонентами організаційного блоку
5. Керівний блок
5.1 Загальні функції і проектне керівництво
5.2 Система керування (планування, організація, контроль, стимулювання, координація)
5.3 Стиль керування (сполучити автономність і спеціалізацію)
Підсумкова оцінка стану керівного блоку
Разом за блоками інноваційного потенціалу
Стан продуктового блоку
Стан функціонального блоку
Стан ресурсного блоку
Стан організаційного блоку
Стан керівного блоку
Підсумкова оцінка стану інноваційного потенціалу
                   



Переглядів: 211

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.