Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні положення

Міністерство фінансів України

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

 

 

Методичні вказівки

До виконання дипломних робіт

Студентів за освітньо – кваліфікаційним

рівнем "Спеціаліст"

 

 

Укладачі:

М.В.Михалевич

проф., д.ф.-м. н,

чл.-кор. НАН України

В.Е.Краскевич, проф., д.т.н.

 

 

Київ 2008

 

 

Зміст

1. Цілі і завдання дипломного проектування.

2. Загальні положення.

3. Тематика дипломних проекті (робот).

4. Вимоги до структури, обсягу та змісту дипломного проекту (роботи).

5. Правила оформлення.

6. Підготовка та захист дипломного проекту (роботи).

7. Додаток А

Титульний Лист.

8. Додаток Б

Завдання.

9.Додаток В

Календарний план-графік виконання дипломного проекту (роботи)

10. Додаток Г

Відгук керівника.

11. Додаток Д

Рецензія.

 

Цілі завдання дипломного проектування

Дипломне проектування – заключний етап навчання студентів у вищому навчальному закладі, мета якого – систематизувати, закріпити і розширити теоретичні і практичні знання студентів із спеціальності та вміти застосовувати ці завдання у вирішенні конкретних наукових, технічних, економічних і виробничих задач; розвинути навички самостійної роботи й оволодіти методикою дослідження та експериментування у вирішенні питань, які опрацьовуються у дипломному проекті; з'ясувати підготовленість студентів до самостійної роботи в умовах сучасного виробництва, прогресу науки, техніки і культури.

У дипломному проекті студент розробляє в інженерному плані конкретну систему, підсистему (вузол, блок, елемент або одну із основних задач системи) з обов’язковим виконанням інженерних розрахунків і графічної частини у вигляді алгоритмів, структурних, функціональних і принципових схем, графіків тощо.

Під час виконання дипломного проекту студент повинен уміти творчо застосувати на практиці теоретичні знання, отримані при вивченні відповідних курсів, і практичні навички, здобуті при виконанні науково- дослідних робіт в процесі навчання.

Дипломний проект – випускна робота студента, на основі якої Державна екзаменаційна комісія визначає ступінь його підготовленості до самостійної інженерної діяльності і вирішує питання про присвоєння йому кваліфікації спеціаліста "інженер - програміст".

 

Загальні положення

Спеціаліст зі спеціальності 7.080404 "Інтелектуальні системи прийняття рішень" – це освітньо – кваліфікаційний рівень (ОКР) вищої освіти, що передбачає здобуття вищої освіти з напряму 050101 "Комп’ютерні науки".

Діяльність спеціаліста з напрямку підготовки в сфері комп’ютерних наук пов’язана з узагальненим об’єктом діяльності комп'ютерно-інформаційної системи і технології і передбачає виконання наступних родів діяльності.

1. Проектувальна:

- Вибір проектних рішень з питань розробки комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Створення математичних моделей об’єктів та процесів автоматизації в комп’ютерних інформаційних системах при рішенні організаційно – економічних та конструкторсько – технологічних задач.

- Аналіз предметних областей і їх формалізації при створенні автоматизованих систем.

- Техніко – економічного обґрунтування розробки комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Виконання проектних робіт на стадії обстеження об’єкта управління.

- Розробка технічного завдання на створення комп’ютерних інформаційних систем.

- Розробка ескізного проекту комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Виконання робіт з технічного і робочого проектування комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Виконання робіт з технологічного і робочого проектування комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Проектування технічного забезпечення комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Участь у проектуванні компонентів локальних комп’ютерних мереж.

- Проектування інформаційних вузлів мережі Internet.

- Розробка баз даних.

- Розробка прикладних процесів управління базами даних.

- Проектування систем штучного інтелекту.

 

2. Виконавча:

- Впровадження технологій пошуку та менеджменту інформації (Information Management).

- Адміністрування баз даних.

- Супроводження прикладного програмного забезпечення комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Супроводження роботи комп’ютерних мереж.

- Експлуатація баз даних.

- Експлуатація і супроводження комп’ютерних мереж.

- Аналіз ринку застосування комп’ютерних інформаційних систем і технологій.

- Експлуатація комп’ютерів.

- Контроль цілісності даних.

 

3. Технічна:

- Обслуговування апаратних засобів розподілених комп’ютерних мереж, систем телекомунікацій, комп’ютеризованих інформаційних систем і технологій.

 

 




Переглядів: 171

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.