Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТА МЕТОДИКА ЙОГО ВИКЛАДАННЯ

Тема 24. Методика викладання історії як педагогічна наука

 

Предмет, задачі методики викладання історії. Основні чинники процесу навчання: цілі, зміст, пізнавальні можливості, діяльність вчителя і учнів, результати. Зв'язок методики навчання історії з іншими науками. Методи наукового дослідження шкільного навчання історії. Організація шкільного експерименту. Функції навчання історії. Концептуальні моделі навчання історії. Методи визначення цілей уроку вчителем. Структурно-функціональний аналіз учбового матеріалу. Пізнавальні можливості учнів при вивченні історії.

 

Тема 25. Сутність та зміст Державної Національної програми

«Освіта. Україна ХХІ ст.».

 

Концепції національно-державної системи освіти. Сучасна концепція розвитку української держави. Нова концепція системи національної освіти в Україні. Методологічно-філософська основа сучасної системи освіти – національне виховання, засноване на національно-державній ідеї патріотичного виховання. Тисячолітній освітній процес в Україні. Цілі створюваної системи освіти. Риси і принципи української освіти: націоналістична, гуманистичность, демократичність, інтелектуальність, цілісність, інтегрованість, безперервність. Структура системи національної освіти. Правові основи управління освітою.

 

Тема 26. Методи, прийоми і засоби викладання історії в школі.

 

Поняття про методи навчання, їх класифікація. Визначення методів за способами учбової діяльності і за джерелами придбання знань. Прийоми навчання історії. Різноманітність прийомів навчання. Методичні прийоми як способи діяльності. Навчання школярів прийомам учбової діяльності. Прийоми розумової діяльності. Прийоми вивчення фактичного матеріалу. Співвідношення прийомів, структури змісту матеріалу, цілей навчання і пізнавальних можливостей. Методичні прийоми і засоби навчання історії. Прийоми вивчення головних фактів і теоретичного матеріалу. Наочні засоби навчання історії. Історичні карти, карти-схеми, плани місцевості. Історичні карти, їх відмінності від географічних карт. Зміст історичної карти. Типи історичних карт. Робота з історичною картою. Послідовність подій в часі. Вимірювання часу: рік - десятиріччя - століття. Види хронологічних дат. Функція усного слова вчителя. Прийоми і засоби вивчення теоретичного матеріалу – усні, письмово-графічні. Робота з учбовою картиною. Крейдяний малюнок на уроці історії. Прийоми і засоби вивчення хронології. Художня література на уроці історії. Процес навчання. Діяльність вчителя (викладання) і учнів (навчання) – їх єдність і взаємозв'язок. Особливості викладу історичних фактів і теоретичного матеріалу. Види викладу фактичного матеріалу. Друкарсько-словесний і наочний способи викладу. Організація пізнавальної діяльності на уроці історії. Види пізнавальних завдань. Перевірка засвоєння історичного знання. Оцінка знань і умінь. Діяльність вчаться на уроці, її різноманітність. Шляхи організації пізнавальної діяльності. Вживання прийомів і умінь пізнавальної діяльності. Відтворююча, перетворююча, пошукова діяльність. Розвиток пізнавальних можливостей вчаться.

 




Переглядів: 249

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.