МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Розвивальне навчання.Термін розвивальне навчанняналежить великому швейцарському педагогу Йоганну Песталоцці. Л.С. Виготського увів у психологію поняття про два рівні розвитку дитини: актуальний рівень –це ті психічні властивості або якості, які вже сформувалися, засвоєні дитиною, найближчий розвиток – ті властивості психіки, які ще перебувають у становленні, те що може вирішити дитина з допомогою дорослого. Суть - створюються умови, при яких розвиток учня стає головною задачею як для вчителя, так і для самого учня. Засіб організації, зміст, методи і форми розвивального навчання орієнтовані на всебічний розвиток учня. Основна ідея – випереджувальний розвиток мислення, що забезпечує готовність учня самостійно використовувати свій творчий потенціал. Перехід від несвідомої діяльності до свідомої. Спочатку учень лише розповідає словесно відтворює свої дії, їх послідовність і поступово виховує у себе своєрідну рефлексію процесу навчальної діяльності. Відмінна особливість – це відсутність традиційних шкільних оцінок. Спілкування у формі діалогу як між вчителем та учнями, так і між учнями зокрема. Головним завданням вчителя стає допомога в навчанні учням. Функції вчителя:1. о-ція індив навчання; 2. супроводження; 3. забезпечення рефлексивних дій учнів Типова схема навчального циклу складається із орієнтовано-мотиваційного, пошукового-дослідницького, практичного (застосування результатів діяльності на попередніх етапах) та рефлексивно-оціночного актів. У 60-70-х роках теорія Л.В. Занкова, дидактичні принципи якого є: - навчання на високому рівні складності – хар не тим, що підвищує абстрактну норму складності, а тим, що дозволяє кожному розкрити свої власні сили; - під час навчання провідну роль повинні мати теоретичні знання; - вивчення матеріалу швидкими темпами, що дозволяє мобілізувати внутрішні розумові здібності; - учні повинні самі усвідомлювати хід мисленевих дій – рефлексія; - звертати увагу на розвиток кожного учня – простір індивідуальності. Особливості методики: 1) багатогранність навч діяльності – включення крім інтел ще й емоційну; 2) процесуальність пізнання – вивчення кожного відрізку навч курсу входить в якості елементів вході вичення іншого курсу; 3) спрямованість методики на вирішення суперечностей; 4) варіативність Переглядів: 170 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|