Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розвивальне навчання.

Термін розвивальне навчанняналежить великому швейцарському педагогу Йоганну Песталоцці.

Л.С. Виготського увів у психологію поняття про два рівні розвитку дитини: актуальний рівень –це ті психічні властивості або якості, які вже сформувалися, засвоєні дитиною, найближчий розвиток – ті властивості психіки, які ще перебувають у становленні, те що може вирішити дитина з допомогою дорослого.

Суть - створюються умови, при яких розвиток учня стає головною задачею як для вчителя, так і для самого учня. Засіб організації, зміст, методи і форми розвивального навчання орієнтовані на всебічний розвиток учня. Основна ідея – випереджувальний розвиток мислення, що забезпечує готовність учня самостійно використовувати свій творчий потенціал. Перехід від несвідомої діяльності до свідомої. Спочатку учень лише розповідає словесно відтворює свої дії, їх послідовність і поступово виховує у себе своєрідну рефлексію процесу навчальної діяльності. Відмінна особливість – це відсутність традиційних шкільних оцінок. Спілкування у формі діалогу як між вчителем та учнями, так і між учнями зокрема. Головним завданням вчителя стає допомога в навчанні учням.

Функції вчителя:1. о-ція індив навчання; 2. супроводження; 3. забезпечення рефлексивних дій учнів

Типова схема навчального циклу складається із орієнтовано-мотиваційного, пошукового-дослідницького, практичного (застосування результатів діяльності на попередніх етапах) та рефлексивно-оціночного актів.

У 60-70-х роках теорія Л.В. Занкова, дидактичні принципи якого є:

- навчання на високому рівні складності – хар не тим, що підвищує абстрактну норму складності, а тим, що дозволяє кожному розкрити свої власні сили;

- під час навчання провідну роль повинні мати теоретичні знання;

- вивчення матеріалу швидкими темпами, що дозволяє мобілізувати внутрішні розумові здібності;

- учні повинні самі усвідомлювати хід мисленевих дій – рефлексія;

- звертати увагу на розвиток кожного учня – простір індивідуальності.

Особливості методики: 1) багатогранність навч діяльності – включення крім інтел ще й емоційну; 2) процесуальність пізнання – вивчення кожного відрізку навч курсу входить в якості елементів вході вичення іншого курсу; 3) спрямованість методики на вирішення суперечностей; 4) варіативність




Переглядів: 170

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.