Основний акцент спрямований на формування теоретичного мислення школярів.
На першому етапі навчання основним є метод навчальних завдань, на другому – проблемне навчання. Якість та обсяг роботи оцінюється відповідно до суб’єктивних можливостей учнів. Оцінка відображає персональний розвиток учня, якість його навчальної діяльності. Людина – суб’єкт навчання, тому має потребу в саморозвитку, бажання вчитись. Зміст навчання – розвиток здібності начатись.
Принципи навчання:
1) змістом навчання є такі наукові поняття, які створюють заг принципи рішення задач;
2) засвоєння наукових понять має таку динаміку:
а) аналіз умов їх формування
б) розуміння заг принципів
в) застосування до конкретних випадків;
3) теоретичні знання складають основу мислення;
4) студенти засвоюють наукове поняттяв процесі навч діяльності
Переглядів: 184
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: