МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Дидактичні моделі змісту навчання.Напрями та принципи структурування курсу педагогіки: · професіоналізація змісту навчання; Реалізація профспрямованості в навчанні педагогічних дисциплін забезпечується насамперед вирішенням таких завдань: 1) виявлення та систематизації професійно значущих знань і умінь; 2) розроблення завдань, питань з реалізації професійно значущих знань та вмінь; 3) розроблення методики формування професійно значущих знань і вмінь. · виділення компонентів у змісті навчання; В основі структурування змісту навчального матеріалу і професіоналізації змісту навчання лежать такі принципи: А) взаємодії навчально-пізнавальної, навчально-практичної та сам практичної діяльності студентів; Б) єдності процесуально-змістовних і мотиваційно-ціннісних сторін заг.пед. підготовки; В) єдності розчленованості й інтегрованості змісту навчання; Г) поетапної конкретизації фундаментальних професійно-педагогічних проблем. · упровадження модульної системи; Розробка змісту навчання в модульній системі вимагає дотримання таких принципів: 1. оптимальної диференціації навчання на основі використання інформаційних технологій; 2. достатньої основи, оптимального обсягу змісту навчального предмета; 3. оцінки передбачуваних результатів і операціоналізації цілей, а також оцінки можливості їх досягнення і перевірки; 4. переведення каталогу цілей на діяльність навчання, що включає роботу вчителя, друковані видання й засоби навчання; відновлення і ревізії модуля. · проблемно-тематичний підхід; У разі застосування проблемно-тематичного підходу до розробки змісту навчання організація навчального процесу включає такі етапи: 1) створення загальної програми, що визначає основні напрями у змісті, методах і формах навчальної роботи; 2) конкретизація загальної програми на окремих заняттях і темах суміжних курсів, визначення динаміки пізнавальних завдань за етапами вирішення проблеми; 3) здійснення програми навчання, введення коректив на основі зворотного зв'язку. · використання інваріанта структурної моделі науки. Під структурною моделлю науки розуміють особливу форму ідеального цілісного багаторівневого системного відображення наукового знання, матеріалізованого у змісті навчального матеріалу, тобто структурна модель науки — це системно організована сукупність елементів науки відповідно до номенклатури їх відображення в змісті навчального матеріалу. Якщо основним у номенклатурі елементів знань, відбитих у змісті навчального матеріалу, є наукові поняття, то йтиметься про системну організацію понять.
Переглядів: 929 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|