МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Компетентнісний підхід в освіті.Він передбачає усвідомлення своїх спонукань до діяльності, прагнень і ціннісних орієнтацій, мотивів, уявлень про свої соціально-професійні ролі; аналіз та оцінку своїх особистісних якостей, знань, умінь та навичок; регулювання на цій основі свого саморозвитку і власної діяльності. Реалізація компетентнісного підходу дає змогу трансформувати цілі і зміст освіти у суб'єктивні надбання- учня, які можна об'єктивно виміряти. Тому основне призначення компетентнісного підходу полягає у створенні умов для самоорганізації учнем себе і своєї діяльності, виявлення і розвитку його творчих можливостей, формування навчальної позиції. Етапи становлення: І. 1960-1970 – введення поняття компетенція (здатність застосовувати знання, уміння та особисті якості для успішної діяльності у певній галузі), та початок дослідження різних видів компетенції в галузі лінгвістики; ІІ. 1970-1990 – використаня понять компетенція та компетентність у теорії та практиці вивчення мови; ІІІ. З 1990 – професійна компетентність особистості стає пердметом спеціального та всебічного розглядання. Компетентнісна модель освіти: 1) Розширення в структурі навч програм в загальноосвітніх дисциплінах міжпредметного компоненту; 2) Утворення принципової схеми введення компетентнісних елементів в усі освітні галузі навч плану; 3) Створенні профільної старшої школи, яка стане реальною організаційною формою реалізації компетентнісної моделі освіти. Принципи: - Сенс освіти полгає в розвитку в учнів здатності самостійно вирішувати проблеми в різних сферах і видах діяльності на основі використання соц. досвіду, елементом якого є і соц. досвід студента - Зміст освіти являє собою дидактично адаптований соц. досвід вирішення пізнавальних, світоглядних, моральних, політичних та інших проблем - Сенс о-ції освітнього процесу полягає у створенні умов для формування в учнів досвіду самостійного розв’язання пізнаваланьх, комунікативних, моральних та ін. проблем - Оцінка освітніх результатів ґрунтується на аналізі рівнів освіченості, досягнутих студентами на певному етапі навчання Головне – в навч програму спочатку закладаються параметри опису того, що учень буде знати і вміти після закінчення програми.
Переглядів: 310 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|