Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






До кожного ва ріанта, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою

 

9. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами.

1 називне 2 неозначено-особове 3 узагальнено-особове 4 безособове   А Утікав від вовка, а натрапив на ведмедя (Нар. творчість). Б Осіння пора, огорнута чарівністю. В А над Дніпром уже помітно світало. Г Мене радісно зустріли, нагодували. Д Заспіваймо пісню про звитяги наші.

 

10. Установіть відповідність між реченнями та відокремленими членами, ужитими в них.

1 означення 2 обставина 3 додаток 4 прикладка (різновид означення)   А Ще не розтуляючи очей, я всім тілом від чуваю злагоду в нашій хатині... (М. Стельмах). Б Увечері дядько Кирило, чистий, виголений і ясний, знову йшов на станцію зі своєю скринькою в руці... (Гр. Тютюнник). В Сухарів дав Климкові в дорогу дід Бочонок, станційний аптекар і дядьків Кирилів товариш (Гр. Тютюнник). Г І Женя вважав, що тут ніхто не може наказувати, крім оператора (Є. Гуцало). Д Куріпка щось скрикнула на своїй пташиній мові, ступила крок до дитини (М. Стельмах).

 

11. Установіть відповідність між реченнями та їхніми видами.

1 просте ускладнене 2 складносурядне 3 складнопідрядне 4 складне безсполучникове   А Навіть нагнувся над маленькою постаттю, уважно розглядаючи невиразні, ще не сформовані риси обличчя... (Є. Гуцало). Б Дідусь дивився прямо перед собою, не звертаючи уваги на вулицю, але Жені здавалось, що він усе бачить... (Є. Гуцало). В Олені ступали повільно, і очі в них були замріяні... (Є. Гуцало). Г Серце неначе опустилося глибоко-глибоко, стало бентежно в грудях... (Є. Гуцало). Д Серед тихих кущів, між якими біліли клаптики снігу, ворушилися гіллясті роги (Є. Гуцало).

 

12. Установіть відповідність між реченнями з прямою мовою та їхніми схемами (розділові

знаки пропущено).

1 «П, – а. – П». 2 А: «П». 3 «П?» – а. 4 «П, – а, – п».   А Художників не навчають сміливо мовив Сивоок їх приборкують (П. Загребельний). Б Зроблю Київ суперником Константинополя сказав він А для цього все зробимо як у ромейськім стольнім городі (П. Загребельний). В Міщило став на коліна вдарив поклона князеві пробурмотів Поможи Боже аби при малому та ланті справи великі здолав (П. Загребельний). Г Хто? повторив Ярослав і тепер у голосі в нього вже пробивався гнів (П. Загребельний). Д А митрополит? не вгавав князь Що скаже митрополит? (П. Загребельний).

 

Завдання 13 передбачає написання власного висловлювання.

13. Напишіть невеликий роздум (есе), поміркувавши над словами В. Симоненка:

Праця людини – окраса і слава,

Праця людини – безсмертя її!

Орієнтовний обсяг роботи – 1 сторінка (до 100 слів)

 

 

Завдання до директорської контрольної роботи

З української мови

Для учнів ІІІ курсу

 

ВАРІАНТ 2




Переглядів: 258

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.