Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Продовжити речення.

Процес навчання – це:

цілеспрямована, послідовно організована взаємодія того, хто навчає (вчителя, викладача), і того, хто навчається (учня), у засвоєнні й передачі знань, ……

А) формуванні вмінь і навичок, розвитку розуму, пам”яті, здібностей та кваліфікації.

Б) здібностей та кваліфікації.

В) розвитку розуму, пам”яті,

3. Основною метою навчання має бути:

а) формування в студентів системи професійно значущих знань

б) формування в студентів системи професійно значущих знань і вмінь, що сприяють оволодінню спеціальними навичками, характерними для конкретного профілю фахівця.

в) формування в студентів оволодіння спеціальними навичками

4. Принцип навчання – вихідні положення, які визначаються

А) формами і методами навчання.

Б) засобами навчання.

В). цілями та завданнями навчання і, у свою чергу, визначають форми і методи навчання.

5. До якого принципу навчання відноситься визначення «розкриття причинно-наслідкових зв’язків явищ, процесів, подій; проникнення в суть явищ і подій; показ могутності людських знань і науки та ознайомлення з методами науки, пізнання»

А). науковості.

Б) наочності.

В) доступності.

6. У диференційованих пізнавальних ситуаціях студенти:

А) розкривають сутність завдань.

Б) виконують завдання, які відрізняються за умовами мотивації діяльності, за ступенем складності.

В) пишуть самостійну роботу.

7. Метод – це основний спосіб роботи викладача і студентів,:

А) за допомогою якого формується світогляд студентів.

Б) за допомогою якого розвиваються здібності студентів.

В) за допомогою якого досягається визначена дидактична мета (засвоєння поняття, ідеї, теорії, певних навичок чи вмінь).

8. До методів організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності відносяться:

А). створення ситуації інтересу до навчання (використання пізнавальних ігор, цікавих пригод), пізнавальні ігри; навчальні дискусії;

Б). роз’яснення мети предмета; заохочення і покарання

В). словесні (розповідь-пояснення, бесіда, лекція,), наочні (ілюстрація, демонстрація, застосування аудіовідеоінформації), практичні (досліди, вправи, навчальна праця, семінарські заняття, твори, реферати) тощо.

 

 

Модульна контрольна робота 2 (1 год.)

За кожну правильну відповідь – 1 бал (усього – 4 бали)

 

1. Коротка характеристика сучасних методик активізації навчання у ВШ

2. Методики впливу на активізацію навчання студентів

3. Перспективи розвитку технологій активізації навчання у ВШ

4. Методики самовдосконалення викладача

 

За кожну правильну відповідь тесту – 0,5 бали (усього – 10 балів)

 




Переглядів: 1053

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.