МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Що називається навчанням ? із наведених відповідей оберіть одну правильну.А). Навчання – це діяльність студентів, в результаті якої здійснюється розвиток інтелектуальних можливостей особистості. Б). Навчання – це цілеспрямований процес взаємодії викладача і студентів , у ході якого здійснюється засвоєння знань, формування умінь і навичок. В). Вірної відповіді немає. 7. Яке визначення „принципи навчання ” ви вважаєте правильним ? А). Принципи навчання – це організаційні форми стимулювання студентів до пізнавальної діяльності. Б). Під принципами навчання розуміють засоби , які є провідними чинниками діяльності студентів. В). Принципи навчання – це вихідні положення ( вимоги) , які визначають зміст, форми і методи навчальної діяльності . 8. Професійна придатність вчителя – це: А). Необхідний комплекс умінь, які набуваються у процесі здобуття вищої освіти; Б). Показник рівня засвоєння вчителем спеціальних знань; В). Необхідний комплекс здібностей, фізичних, нервово-психічних і моральних якостей, що потрібні для набуття певних робочих функцій і успішної діяльності у сфері освіти. 9. До основних функцій педагога відносяться: А). навчальна, виховна, психолого-педагогічна та соціальна; Б). навчальна та виховна; В). морально-формуюча, навчаюча, суспільно-ідеологічна. 10. Суспільство ставить до вчителя такі морально-педагогічні вимоги: А). наявність певних моральних цінностей, вміння спілкуватися; Б). висока ерудиція та культура, високий рівень моральних взаємин з людьми, педагогічна самоактуалізація; В). висока фахова підготовка, ерудиція і культура поведінки. 11. Стосовно ставлення учителів до новацій їх можна умовно поділити на кілька груп, а саме: А). новатори, умовні новатори, консерватори; Б). новатори, передові, помірковані, глибоко помірковані, інертні; В). педагоги-майстри, педагоги-методисти, стажисти. 12. До практично-соціальних вимог до вчителя відносяться: А). вимога постійної самоосвіти, виконання норм поведінки; Б). вимога постійної самоосвіти, загальнопедагогічні та загальнотрудові вимоги; В). самостійність і діловитість, наявність педагогічних здібностей, цільність характеру. Особистістю людина стає тільки тоді, коли ... А). досягає вісімнадцятирічного віку; Б). самостійно й свідомо керує своєю поведінкою; В). оволодіває певною професією. Найбільш важливим для формування особистості є ... А). природне середовище; Б). соціальне середовище; В). предметне середовище. Переглядів: 920 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|