МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Яке твердження правильне?А). Процес засвоєння має таку логічну схему: осмислення; розуміння; сприймання; узагальнення; систематизація; закріплення. Б). Процес засвоєння має таку логічну схему: сприймання; розуміння; закріплення ;осмислення; узагальнення; систематизація. В). Процес засвоєння має таку логічну схему: узагальнення; систематизація; сприймання; розуміння; закріплення ; осмислення. 16. Сукупність знань, умінь і навичок, оволодіння якими дає змогу працювати спеціалістом вищої, середньої кваліфікації, або кваліфікованим робітником: А). зміст освіти; Б). загальна освіта; В). професійна освіта; 17. Навички – це: А). здатність людини виконувати будь-які дії на основі раніше набутого досвіду; Б). способи виконання різноманітних дій, доведені до автоматизму; В). способи виконання практичних дій. 18. Знання – це: А). сукупність вмінь і навичок, якими необхідно оволодіти учневі; Б). цілісна система наукових понять про закони розвитку природи, суспільства і мислення; В). теоретичний матеріал, яким необхідно оволодіти учневі. 19. Педагогічно адаптована система знань, навичок і вмінь, досвіду творчої діяльності й емоційно-вольового відношення, засвоєння якої повинно забезпечити формування всебічно розвинутої особистості, що підготовлена до відтворення (збереження) і розвитку матеріальної й духовної культури суспільства: А). зміст освіти; Б). загальна освіта; В). політехнічна освіта. Яке із наведених визначень поняття “форма організації навчання”, на Вашу думку, є найбільш точним? А). “ Під формою організації навчання слід розуміти спеціально організовану діяльність вчителя і учнів, що відбувається за встановленим порядком і в певному режимі”. Б). “Форма організації навчання – це побудова спілкування вчителя і учнів за встановленими принципами”. В). “Форма навчання як дидактична категорія означає зовнішню сторону організації навчального процесу, що пов’язана з кількістю учнів, часом і місцем навчання, а також порядком його здійснення”.
СТУДЕНТ МАЄ ПРАВО СКЛАДАТИ ЕКЗАМЕН, ЯКЩО ОТРИМАЄ ЗА САМОСТІЙНУ РОБОТУ НЕ МЕНШЕ, ЯК 51 БАЛ
ЗМІСТ КУРСУ МОДУЛЬ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ У ВШ
Переглядів: 704 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|