Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яке твердження правильне?

А). Процес засвоєння має таку логічну схему: осмислення; розуміння; сприймання; узагальнення; систематизація; закріплення.

Б). Процес засвоєння має таку логічну схему: сприймання; розуміння; закріплення ;осмислення; узагальнення; систематизація.

В). Процес засвоєння має таку логічну схему: узагальнення; систематизація; сприймання; розуміння; закріплення ; осмислення.

16. Сукупність знань, умінь і навичок, оволодіння якими дає змогу працювати спеціалістом вищої, середньої кваліфікації, або кваліфікованим робітником:

А). зміст освіти;

Б). загальна освіта;

В). професійна освіта;

17. Навички – це:

А). здатність людини виконувати будь-які дії на основі раніше набутого досвіду;

Б). способи виконання різноманітних дій, доведені до автоматизму;

В). способи виконання практичних дій.

18. Знання – це:

А). сукупність вмінь і навичок, якими необхідно оволодіти учневі;

Б). цілісна система наукових понять про закони розвитку природи, суспільства і мислення;

В). теоретичний матеріал, яким необхідно оволодіти учневі.

19. Педагогічно адаптована система знань, навичок і вмінь, досвіду творчої діяльності й емоційно-вольового відношення, засвоєння якої повинно забезпечити формування всебічно розвинутої особистості, що підготовлена до відтворення (збереження) і розвитку матеріальної й духовної культури суспільства:

А). зміст освіти;

Б). загальна освіта;

В). політехнічна освіта.

Яке із наведених визначень поняття “форма організації навчання”, на Вашу думку, є найбільш точним?

А). “ Під формою організації навчання слід розуміти спеціально організовану діяльність вчителя і учнів, що відбувається за встановленим порядком і в певному режимі”.

Б). “Форма організації навчання – це побудова спілкування вчителя і учнів за встановленими принципами”.

В). “Форма навчання як дидактична категорія означає зовнішню сторону організації навчального процесу, що пов’язана з кількістю учнів, часом і місцем навчання, а також порядком його здійснення”.

 

 

СТУДЕНТ МАЄ ПРАВО СКЛАДАТИ ЕКЗАМЕН, ЯКЩО ОТРИМАЄ ЗА САМОСТІЙНУ РОБОТУ НЕ МЕНШЕ, ЯК 51 БАЛ

 


ЗМІСТ КУРСУ

МОДУЛЬ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИКИ

ВИКЛАДАННЯ У ВШ

 




Переглядів: 704

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.