Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 11: оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства

Зміст

    стор.
ВСТУП …………………………………………………………….......
РОЗДІЛ 1. Теоретичні поняття ефективності маркетингової діяльності підприємства ..……………………….....
1.1. Сутність і зміст маркетингової діяльності підприємства ……....
1.2. Поняття ефективності маркетингової діяльності підприємства ……………...  
1.3. Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності підприємства ………………  
РОЗДІЛ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ……..........
2.1. Характеристика підприємства …………………………
2.2. Аналіз складових маркетингової діяльності підприємства ………………………………………  
2.3. Дослідження маркетингової діяльності основних конкурентів ……………………………………………….  
РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ...............................................
3.1. Розробка цільових показників ефективної маркетингової діяльності підприємства …………………………  
3.2. Програма дій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства …………………..  
3.3. Оцінка економічної ефективності програми підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ……………........................................................    
ВИСНОВКИ …………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ ………………………..
ДОДАТКИ ……………………………………………………….........

Тема 25: Розробка програми маркетингових івентів для просування проекту «Кюве академія»

Зміст

    стор.
ВСТУП …………………………………………………………….......
РОЗДІЛ 1. Теоретичні поняття формування програми маркетингових івентів (подій) ..……………………….....
1.1. Сутність і роль подійового маркетингу в маркетинговій комунікаційній стратегії підприємства ……....
1.2. Подійовий маркетинг як інструмент просування бренду ……………...  
1.3. Методичні підходи до управління (розробки, організації, контролю) івентами………………  
РОЗДІЛ 2. Аналіз умов виникнення проекту «Кюве Академія»
2.1. Ситуаційний аналіз ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку ігристих вин України  
2.2. Аналіз комунікаційної політики кафедри МПіТ (факультету ММіЛ, ОНАХТ) при просуванні спеціальності «Маркетинг» на ринку освітніх послуг    
2.3. Аналіз маркетингових цілей та задач проекту «Кюве Академія»
РОЗДІЛ 3. Формування програми маркетингових подій для просування проекту «Кюве Академія»
3.1. Обґрунтування елементів подійового маркетингу для проекту «КА»  
3.2. Програма івентів для просування проекту «КА»
3.3. Прогноз результатів програми івентів
ВИСНОВКИ …………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ ………………………..
ДОДАТКИ ……………………………………………………….........

 




Переглядів: 245

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.