МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Control.The behaviour and the attitude of the teacher is perhaps the single most important factor in a classroom, and thus can have a major effect on discipline. So, if a teacher want to avoid problems with his student (class) he should probably not do: 1) Don’t give boring classes. It seems true that perhaps the greatest single cause of indiscipline is boredom. Interested students do not misbehave in the same way. 2) Don’t be unfair. Teachers cannot allow themselves to be unfair, either to the class or as a whole or to individuals. Teachers should always try to avoid having favourites or picking on particular individuals. 3) Don’t be inconsistent. If the teacher allows students to come to class late without taking action one week they cannot be reproached for doing the same thing again the week after. Teacher have to be consistent, in other words, about what the code of conduct is otherwise the students will lose respect for it. 4) Don’t issue threats. Teachers who threaten students with terrible punishments and they do not carry them out are doing both the class and themselves a disservice. Hopefully threats are not necessary, but it is absolutely fatal to say that some action is going to be taking if it is not. 5) Don’t go to the class unprepared. Students automatically identify teachers who are not sure what to do in the classroom. Particularly for those classes that might cause trouble, the teacher has to appear to be well prepared and knowledgeable about the subject. 6) Don’t have negative attitude to learning. A teacher who does not really care and who is insensitive to the student’s reactions to what is happening in the classroom will lose the respect of the students – the first step to problems of disruptive behaviour. 13. As the mayor of a city you are concerned about the issues of waste disposal. How do you propose to deal with it? Переглядів: 283 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|