МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Цільова калькуляція пляшкового пива «Pils»В основу калькуляції були закладені наступні передумови: · як вихідний пункт була обрана заводська відпускна ціна за 1 пляшку (0,5 л), що знаходиться в найвищому ціновому сегменті та орієнтується на торгову марку «Premium» одного з основних конкурентів «В» (відпускна ціна заводу – 1,40 грн). З огляду на переваги по якості нового продукту, заводська відпускна ціна була прийнята на рівні 1,50 грнза 1 пляшку. · в основу калькуляції була закладена норма рентабельності в розмірі 12 % (до собівартості). · при визначенні акцизу був прийнятий до увагуи очікуваний його ріст із квітня 2001 р. з 0,07 грн до 0,11 грн у розрахунку на 1 пляшку. З огляду на вихідні дані, була складена наступна цільова калькуляція (базова): Цільова калькуляція пива «Pils» (базовий варіант)
З даної калькуляції цільовий параметр рентабельності обороту дорівнює 10,6 % (прибуток 0,11/нетто-ціна 1,04 грн). З огляду на ситуацію, що склалася на ринку, компанія «А» завжди пропонує своїм клієнтам визначені угоди. Однією з них, що застосовується у відношенні пивної продукції, є знижка за обсяг. Діюча система знижок розроблена за результатами кластерного аналізу (АВС - аналізу). У її рамках було прийняте рішення про надання знижок у таких розмірах: клієнт групи А – 10% клієнт групи В – 5% клієнт групи С – 0% Цільова калькуляція пива «Pils» (знижка 5%)
За таких умов рентабельність обороту складе 5,8%. Завдання: складіть калькуляцію з урахуванням представлення знижки в розмірі 10%. Проаналізуйте ситуацію і сформулюйте можливі шляхи щодо подолання падіння рентабельності обороту. Цільова калькуляція пива «Pils» (знижка 10%)
Зробити висновки та запропонувати можливі альтернативи управлінських рішень.
Переглядів: 294 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|