Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання аналітичного звіту за матеріалами реального підприємства, ринку або галузі

Рекомендації до підготовки аналітичного звіту:

- обсяг: 12-15 стор.;

- джерела: аналіз проводиться на матеріалах реального підприємства, ринку, галузі. Якщо немає можливості отримати необхідні для аналізу дані безпосередньо з підприємства, основні показники діяльності, тенденції розвитку та інші дані студент може знайти у вільному доступі (джерела: сайт підприємства, публікації в пресі, галузеві огляди, власний досвід споживання товарів / користування товарами даного виробника / продавця тощо);

- завдання: проаналізувати ступінь і особливості використання концепції маркетингу певним підприємством і організацію маркетингу на даному підприємстві. Студент може запропонувати власну тему для дослідження і узгодити її з викладачем курсу.

При цьому, обов’язково проаналізувати/дослідити:

1) основні показники діяльності підприємства (галузі) за останні 3 роки, дослідити причини змін (необхідно надати характеристику підприємства, вказати його повну назву, вид діяльності, форму власності, місце розташування, основні особливості його господарської діяльності. Бажано навести організаційну структуру управління та основні економічні показники діяльності);

2) цілі підприємства і цілі маркетингу;

3) структуру товарної номенклатури, її зміни та причини за останні 3 роки (аналізуючи маркетингову товарну політику, оцінити ширину, насиченість та гармойність номенклатури, глибину асортиментних груп, вивчити способи забезпечення якості товарів, особливості упаковки, маркування та умови надання гарантій споживачам. Доцільно також визначити інші особливості товарної політики).

4) цінова політика підприємства (при дослідженні маркетингової цінової політики потрібно звернути увагу на основні фактори ціноутворення, стратегії та методи ціноутворення, які використовуються підприємством, рівні надбавок та знижок, передбачених у обслуговуванні тощо);

5) політика розподілу (при вивченні політики розподілу необхідно визначити структуру збутових каналів підприємства, типи його торгівельних посередників, особливості логістичної системи та інше);

6) політики комунікацій (аналіз маркетингової політики комунікацій передбачає вивчення особливостей реклами, стимулювання збуту, паблік рілейшинз та інших засобів просування, які використовуються підприємством);

7) конкурентну позицію підприємства на ринку, на якому воно працює (частка ринку, динаміка її зміни за останні 3 роки і причини змін), обов’язковим є аналіз зваженої та незваженої конкурентної позиції підприємства;

8) стисло охарактеризувати бізнес-середовище підприємства:

– фактори зовнішнього макросередовища, що мають найбільший вплив на діяльність даного підриємства;

– фактори зовнішнього мікросередовища – ринок, на якому діє підприємство (для підприємств, які діють в кількох різних сферах, обрати для аналізу одну товарну групу): основні конкуренти; цільовий ринок підприємства, основні групи споживачів; постачальники; посередники; стан і тенденції розвитку ринку;

9) на основі проведеного аналізу розробити та обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення маркетингового комплексу підприємства.

 





Переглядів: 275

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.