МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Ленінградський порцеляновий завод1-й відповідає значенню для 1 сорту табл. 1, п.1.2.4, стор. 2 2-й відповідає значенню для 1 сорту табл. 1, п.1.2.4 3-й відповідає значенню для 1сорту табл. 1, п.1.2.4 4-й відповідає значенню для 1 сорту табл. 1, п.1.2.4 5-й відповідає значенню для 1 сорту табл. 2, стор.2 6-й відсутній 7-й відсутній 8-й відсутній сорт сервізу - 1, але показники вище ніж у КФЗ, про що свідчить ціна 250 грн.
Рівень якості вище в продукції КФЗ і ЛФЗ і відповідає 1 сорту. Якість сервізу СФЗ більше низьке й задовольняє вимогам, пропонованим до виробів 2 сорти, що підтверджується ціною виробу 105 грн.
2. Розрахунок рівня якості представлених зразків порцелянового посуду диференціальним методом, зіставляючи значення показників з базовими: 1 зразок по 1 показнику Рі/Рб =60/80= 0,75 по 3- Рі/Рб =185/190= 0,97 по 4- Рб/Рі =0,15/0,2= 0,75 по 5- Рб/Рі =1/5= 0,2 по 10- Рб/Рі =250/105= 2,38 Середній рівень якості 1 зразка: У1= ( 0,75+ 0,97+0,75+0,2+ 2,38) : 5= 5,05:5= 1,01 Досліджуваний 1 зразок по якості співпадає з базовим. 2 зразок по 1 показнику Рі/Рб =65/80= 0,83 по 3- Рі/Рб =190/190= 1 по 4- Рб/Рі =0,15/0,18= 0,83 по 5- Рб/Рі =1/2= 0,5 по 10- Рб/Рі =250/155= 1,61 Середній рівень якості 1 зразка: У1= ( 0,83+ 1+0,83+0,5+ 1,61) : 5= 4,77:5= 0,95 Досліджуваний 2 зразок по рівню якості поступається базовому.
3. Задовольняючи потреби широкого кола покупців, в асортименті підприємства " Порцеляна-Фаянс" повинна бути присутнім продукція 3-х виготовлювачів.
Методичні вказівки щодо розв’язання типових ситуаційних задач З дисципліни «Товарознавство одягово-взуттєвих виробів»
Для розв’язання ситуацій з теми «Текстильні матеріали» необхідно вивчити класифікацію тканин, визначити вимоги до тканин різного призначення (для сукні, одягових, білизняних, декоративних…). засвоїти показники якості тканин та побудову стандартів на тканини різного толокняного складу. Звернути увагу, що система сортування всіх тканин обмежена. Обмежуються види допустимих дефектів, їх розміри, кількість. при цьому ураховується призначення тканин та довжина шматка тканини.
Ситуаційне завдання № 1 Визначити ґатунок бавовняної тканини для сукні, артикул 07В21ЧК – довжина 50 м –, ширина – 80 см. На тканині виявлені дефекти: – недостатня щільність по утку на 1,5 %; – шишкуватість пряжі по всьому шматку; – близна в 2 нитки у двох місцях довжиною по 10 см. Переглядів: 154 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|