Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання

1. Групуємо дефекти для визначення їх у стандарті.:

1й дефект – недостатня щільність – фізико-механічний показник;

2й дефект – шишкуватість по шматку – розповсюджений дефект зовнішнього вигляду;

3й дефект – близна – місцевий дефект зовнішнього вигляду.

2. Визначаємо групу тканини за призначенням – згідно ГОСТ______________ п. 1.1. – для сукні – 1 група.

3. Оцінюємо дефекти згідно розділів і таблиць стандарту:

1 дефект – 11 дефектів (табл. 1)

2 дефект – 11 дефектів (табл. 3)

3 дефект – 2х2 випадки = 4 дефекти (табл. 2)

Згідно п. 1.9. стандарту перераховуємо дефекти місцеві на умовну довжину шматка тканини, яка за п. 1.8. складає 40 м. Підставляємо значення у формулу (п. 1.9.):

 

де Пффактична кількість дефектів;

ПУ – кількість дефектів після перерахунку;

У – умовна довжина тканини;

Ф – фактична довжина тканини.

Визначаємо загальну кількість дефектів:

11д + 11д +3,2д = 25,2 д

Визначаємо ґатунок тканини згідно п. 1.7. стандарту. Ґатунок – другий.

 

 

Для розв’язання ситуаційних завдань з теми «Одягові товари» (швейні та трикотажні) необхідно вивчити класифікацію одягу, так як допустимість дефектів у стандарті залежить від групи одягу за призначенням – верхній одяг, білизна, пальта, костюми і т.д. Дефекти швейних товарів у стандарті поділяють на групи: дефекти зовнішнього вигляду, виробничо-швейні та дефекти матеріалів.

Виробничо-швейні дефекти, які не впливають на зовнішній вигляд, естетичні властивості та властивості для носіння, при визначенні ґатунку не враховуються. Місцеві дефекти і їх розміщення суттєво впливають на ґатунок одягу, але вони не враховуються на закритих частинах та деталях виробів. При визначенні ґатунку комплектних виробів ґатунок встановлюють за виробом нижчого ґатунку, але ґатунок встановлюють кожній частині окремо і знижку з роздрібної ціни встановлюють з вартості тієї частини комплекту, яка має нижчий ґатунок.




Переглядів: 236

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.