Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання

Згідно стандарту ГОСТ 28371 табл. 1, с. 2-3, визначаємо допустимість виявлених дефектів.

Перший дефект у взутті дитячому допускається – с. 3, п. 16.

Другий дефект – не перебільшує розміру, який вказано у п. 9.

Третій дефект – допускається у п. 3.

Виявлені дефекти не впливають на експлуатацію дитячого взуття і згідно ___________________________________ можна його сертифікувати.

 

 

Шкіряне взуття оцінюють не тільки згідно вимог стандарту, а й за рівнем конкурентоспроможності. Для цього визначають взуття базове, яке має найкращі показники якості та користується великим попитом на ринку. Показники оцінюваного взуття диференційним методом порівнюють з показниками базового взуття за формулою:

Я = f(P1, Pб)

де Я – якість оцінюваного взуття;

Р1 – значення показника якості оцінюваного зразка;

Рб – значення показника якості базового зразка.

Для визначення рівня конкурентоспроможності шкіряного взуття окремого підприємства чи ринку відбирають зразки різних виробників або моделей. Одержані за розрахунком показники складають і поділяють за кількістю, тобто визначають середній показник кожного зразка, при чому показник базового зразка дорівнює 1. Одержані середні показники порівнюють з 1, більше чи менше і на яку кількість. Таким чином встановлюють зразок з більш якісним показником, тобто з підвищеною конкурентоспроможністю.

 

Ситуаційне завдання № 4

На виставці-продажу Вам запропонували взуття чотирьох виробників, які мають наступні показники:

Зразки Показники, бали
4 базовий показник
1. Маса 3,5 4,5
2. Міцність кріплення підошви 3,5 4,5
3. Гнучкість 1,5
4. Наявність дефектів відхилення від осі симетрії, 2мм деформація ранту, 15мм різна висота між напівпарами відсутні
5. Ціна        

 

Необхідно визначити рівень конкурентоспроможності зразків і прийняти рішення щодо закупівлі запропонованого товару.

 




Переглядів: 140

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.