Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання

1. Визначаємо відповідність виробів вимогам стандарту – ГОСТ 28371 – Обувь. Определение сортності.

1 зразок – с. 2, п. 3 – допускається;

2 зразок – с. 2, п. 8 – не допускається у модельному взутті;

3 зразок –с. 3, п. 15 – допускається.

2. Розраховуємо рівень конкурентоспроможності диференційним методом за формулою:

де g – значення оцінки першого відносного показника якості;

Р1значення дослідного зразка;

Рб – значення базового зразка.

Визначаємо середній показник (рівень конкурентоспроможності):


1 зразок:

1.1. 3/5 = 0,6

1.2. 1,5/3 = 0,5

1.3. 4/4,5 = 0,9

––––––––––––

1,93/3 = 0,66

 


2 зразок:

3,5/5 = 0,7

2/3 = 0,66

3/4,5 = 0,66

––––––––––

2,03/3 = 0,68


3 зразок:

4,5/5 = 0,9

2/3 = 0,66

3,5/4,5 = 0,77

–––––––––––

2,33/3 = 0,78

 


Показники базового зразка приймаємо за 1.

1 зразок = 0,66

2 зразок = 0,68

3 зразок = 0,56

Окрім рівня конкурентоспроможності необхідно ураховувати, що зразок № 2 має неприпустимий дефект. Таким чином, із запропонованих зразків найбільш якісне взуття фірми __________,. на другому місці зразок № 1 фірми ______________. Для закупівлі найбільш взуття фірми ________________ – зразок № 3.

 

 

Для визначення якості хутряних товарів необхідно враховувати, що якість виробів складається з двох показників: ґатунок – ступінь розвитку волосся та група дефектів – якість виготовлення виробу. Вибір показників якості залежить від особливостей хутряного напівфабрикату – хутряний чи начальний, з волоссям на зворотньому боці, а шкіряній частині на лицьовому боці.

За стандартом якість хутряних виробів залежить від виду напівфабрикату, характеру волосяного покрову (ґатунку) – с. 16, п. 2.2.5, табл. 6 та групи дефектів – с.37, п. 2.2.6 – табл. 7. Також ураховують вид підкладки, проміжних деталей, лінійні розміри.

 




Переглядів: 151

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.