Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робочий аркуш 5

 

Опис продуктів, групування продуктів по серіях і рейтинг продуктів

 

 

Опис продуктів:

хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, вироби булочні, вироби булочні здобні, бубличні вироби, сухарні вироби. пряники, печиво, кекси, тістечка, торти,

біохліб, заморожені листкові напівфабрикати

 

Групування продуктів по серіях Рейтинг якості* Рейтинг цін**

Хлібобулочні вироби вище вище

Кондитерські вироби вище вище

Заморожені листкові напівфабрикати середнє така ж

 

Рейтинг послуг

Послуги, пропоновані моїм підприємством:

найкращі кондитерські

вище за середнє, але не кращі

технологічні можливості

гарні, але потрібні поліпшення

інформаційні

 

* Вище, середнє, низьке

** Вище, така ж, нижча


 

Робочий аркуш 6

Сегменти споживачів

 

Споживчий сегмент 1

Опис фізичні особи

 

Існуючі споживачі в даному сегменті 50%

Потенційні споживачі в даному сегменті 50%

Загальна кількість споживачів у даному сегменті 100%

Споживчий сегмент 2

Опис юридичні особи

 

Існуючі споживачі в даному сегменті 40%

Потенційні споживачі в даному сегменті 60%

Загальна кількість споживачів у даному сегменті 100%

Споживчий сегмент 3

Опис державні підприємства та заклади, муніципалітет

 

Існуючі споживачі в даному сегменті 30%

Потенційні споживачі в даному сегменті 70%

Загальна кількість споживачів у даному сегменті 100%


 

Робочий аркуш 7

Формування профілю споживачів по споживчих сегментах

 

 

Процес ухвалення рішення

 

1. Хто купує наш продукт?

1)Юридичні особи; 2)Фізичні особи;3) Державні підприємства та заклади

 

2. Хто впливає на рішення про покупку?

1)Покупець; 2)рада директорів; 3)Міськрада

 

3. Де приймається рішення про покупку?

1)За сімейним столом;2) Адміністративний апарат;3) Міськрада або рада директорів

 

Потреби споживачів

 

1. Які купівельні критерії?

Якість, економічність, калорійність, поживність ________________________________________________________________________

2. Чому споживачеві потрібний наш продукт?

Для задоволення потреби у хлібобулочних виробів ________________________________________________________________________

3. Коли споживач усвідомлює необхідність у нашому продукті?

Коли без даного продукту не може існувати ________________________________________________________________________

4. Які функції виконує наш продукт для споживача?

Поживність, інгредієнта для інших кулінарних страв

________________________________________________________________________

5. Чому альтернативний продукт не є краще нашого?

Тому що наш продукт відповідає всім державним стандартам та є дуже смачним

________________________________________________________________________

6. Які від нас очікуються послуги?

Рекламні, логістичні

________________________________________________________________________

7. Які наші довгострокові зобов'язання перед споживачем?

Забезпечення споживачеві корисними та поживними хлібобулочними виробами

________________________________________________________________________

8. Чому споживач віддає перевагу нашому бренду?

Продукція являється якісною та економічною ________________________________________________________________________

 


 




Переглядів: 155

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.