Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вигоди споживача

Які вигоди одержує споживач від нашого продукту?

Висока якість за помірними цінами, надійність ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Купівельні критерії

1. Які продукти купує споживач?

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, вироби булочні, вироби булочні здобні, бубличні вироби, сухарні вироби, пряники, печиво, кекси, тістечка, торти,

біохліб, заморожені листкові напівфабрикати

2. Які канали збуту предпочитає споживач?

Через роздрібну мережу, булочні ________________________________________________________________________

3. Наскільки довгим є процес покупки?

В залежності від заказу

________________________________________________________________________

4. Скільки збирається витратити споживач?

Не більше, чим по ціні конкурентів

________________________________________________________________________

5. Де споживач одержує інформацію про продукт?

Реклама, інтернет, друзі

________________________________________________________________________

6. Коли йому потрібні нові продукти для заміни старих?

 

Коли вимагає вищої якості, іншого смаку.

________________________________________________________________________

 

 


 

Робочий аркуш 8

Стратегічні Одиниці Бізнесу

 

 

Ринки

 

 

  Споживча група 1   Фізичні особи     Споживча група 2   Юридичні особи     Споживча група 3   Держзаклади    
Продукт 1   Хлібобулочні вироби   С   СОБ 3
Продукт 2   Кондитерські вироби     О СОБ 2 СОБ 3
Продукт 3   Заморожені листкові напівфабрикати   Б   СОБ2  

 


 




Переглядів: 224

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.