Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робочий аркуш 9

Рейтинг Стратегічних Одиниць Бізнесу

 

 

1 = Сильна позиція - Розуміння споживачів і здатність задовольнити їхні потреби.

10 = Відсутність сильної позиції - Немає повного розуміння споживачів. Невідомо, як можна задовольнити їх.

 

 

Стратегічна Одиниця Бізнесу Рейтинг

С 1 (фізичні особи) 1

С2 (юридичні особи) 2

С3 (Держзаклади) 3

_____________________________________ _______

 

 

Положення Стратегічної Одиниці Бізнесу

 

Список Стратегічних Одиниць Бізнесу

Від найдужчої до самої слабкої

С 1 - фізичні особи, які покупають хлібобулочні вироби, кондитерські вироби та заморожені листкові напівфабрикати

С2 - юридичні особи, які покупають кондитерські вироби та заморожені листкові напівфабрикати

С3 – Держзаклади, які покупають хлібобулочні та кондитерські вироби

________________________________________________________________________

 


 

Робочий аркуш 10

Привабливість індустрії для СОБ

 

 

Сила індустрії Висока Середня Низька

 

Легкість вступу __С1_____ ___С2,С3__ _______

Влада постачальників ________ С1,С2,С3 _______

Влада покупців С1,С2,С3 ________ _______

Заміщення продукту ________ ________ С1,С2,С3

Конкуренція С1,С2,С3 ________ _______

 

Показник росту індустрії* С1 – ріст на 4%, С2 – ріст на 1-3%, С3 – стабільність

Частка ринку** С1 – домінуюче, С2 – рівне, С3 – рівне

 

 

Комбінований рейтинг

 

Оцінка СОБ ґрунтується на її загальній привабливості в сполученні з потенціалом росту. Якщо обоє цих фактору є сильними, то оцінка СОБ буде високою. Якщо один із цих факторів буде помірним, то оцінка СОБ буде середньою. Якщо обоє фактору виявляться низькими, то оцінка СОБ буде низкою.

 

Висока ___________ Середня ____+_______ Низька __________

 

 

* Показник росту: ріст, стабільність або зниження СОБ.

** Частка ринку: ви займаєте домінуючу, рівну або слабку позицію стосовно конкурентів.


 

Робочий аркуш 11

 

Фактори успіху для СОБ

 

Фактор успіху Рейтинг

С1: Стабільність цін; 2

Якість продукції; 1

Якість обслуговування 3

С2: Якість продукції; 1

Стабільність цін; 2

Широта асортименту 3

С3: Стабільність цін; 1

Широта асортименту; 2

Якість обслуговування 3

 

___________________________________

* 1 = Надто важливо

10 = Найменш важливо


 

Робочий аркуш 12

Конкурентний аналіз СОБ

 

 

С1 – Фізичні особи

 

 

Конкурент Якість Сервіс Ціна

 

ЗАТ «Хлібзавод Салтівський» середня середній середня

ЗАТ «Олексіївський хлібзавод» вища вища вища

 

 

С2 – Юридичні особи

 

 

Конкурент Якість Сервіс Ціна

 

АТЗТ «КАТЮША» вища вище вище

ТОВ «СПТ –Цитрон» вища середній середня

 

 

С3 – Держзаклади

 

 

Конкурент Якість Сервіс Ціна

 

ТОВ «Балакліївське середня середній середня

Приймальне

підприємство»

ВАТ «Люботинський середня середній середня

хлібзавод»

 

 





Переглядів: 130

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.