Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тошкент-2011

Синф

Синф

1. Тенгламаларни йечинг.

19 ∙ х = 57 х : 21 = 4 63 : х = 7

 

2. Мисолларни йечинг.

(54 + 45) : 11= (95 - 11) : 14 = 100 : 25 ∙ 17 =

 

3. Ўувчи мактабда ерталаб соат 8 да келди, мактабдан еса кундузи соат 12 да кетди. Ўувчи мактабда неча соат бўлган?

 

4. Табиат музейига ўувчилар 3 та автобусда боришди. Иккита автобусда 26 тадан ўувчи , учунчи автобусда еса 24 та ўувчи бор еди. Неча ўувчи музейга борган?

 

5. Агар а = 42 бўлса, а +12, а : 7 ифоданинг ийматларини топинг.

 

1. исобланг;

 

75636 + (547 - 426) = (468 +19737) – 3006 = 82075 + (789 -645) =

 

2. Учта мактабда аммаси бўлиб 3 650 та ўувчи бор. Биринчи мактабда 1 240 та , иккинчисида еса 1 180 та ўувчи бор. Учинчи мактабда нечта ўувчи бор?

 

3. Тенгламаларни йечинг.

 

х + 25 = 948 х – 654 = 56 212 : х = 4

 

4. Квадрат, тўри тўртбурчак, учбурчак чизинг. Уларнинг томонларини ўлчанг ва периметрини топинг.

5. Анвар 3 кунда 126 бет , Асар еса 153 бет матнни компютерда тера олади. Иккаласи биргаликда 7 кунда неча бет матнни компютерда тера олади?

Масалалар уйидаги мезонлар асосида баоланади

т/р Баолаш мезони баллар
Мантиий фикрлаб, хатосиз ва камчиликларсиз йечилган ар андай йечим, жавобга мос равишда тўри бажарганлиги учун
Масала асослаб тўли йечилган бўлса, лекин 1-2 ўпол бўлмаган хатолар ва исоблашлар йўл ўйилган майда камчиликлари учун
Масала асослаб тўли йечилган бўлса, лекин 3-4 ўпол бўлмаган хатолар ва исоблашларда йўл ўйилган майда камчиликлари учун
Ўувчи тўри жавобга еришган бўлсада, йечишга йетарлича ёндошиб йечим хусусий олларда асосланмаган бўлгани учун
Ўувчи масалани йечишга тўри ёндошган бўлиб тўли йечолмаган ва йечимни асослай олмагани учун
Ўувчи масалани йечган, лекин мисол ва тенгламани тўли еча олмагани учун.
Мисол ва тенглама йечишда улай усул уллаган, лекин масала йечишда кўпгина хатоликларга ёл ўйганлиги учун
Ўувчи берилган топшириларни тўла бажара олмаган,жавоблар хулосаланмаганлиги учун.
Масала йечилмаган, лекин масалани йечимини топишда айрим тўри мулоазалари учун.
Масала ва мисол йечишга харакат илиб, аиатга яин амалларни бажаргани учун
Масала ва мисолларни мутлао йечишга уринмаганлиги учун
  жами

 

 

5-9 СИНФЛАРИДА “МЕНАТ ТАъЛИМИ” ЎУВ ФАНИДАН ЎУВCИЛАРНИНГ БИЛИМЛАР СИНОВИНИ ЎТКАЗИС

БЎЙИCА ТАВСИЙА

Умумий Ўрта таълим мактаблари “Менат таълими” ўув фанидан ўув дастурида белгиланган ўув материалларини 5-9 синф ўувчилари ай даражада ўзлаштирганлигини анилаш масадида билимлар синовлари ўтказилади.

Билимлар синовини ўтказиш учун ёзма топширили савол вариантлари “Технология ва дизайн”, “Сервис хизмати” ва “ишло хўжалик асослари” йўналиши бўйича тайёрланган. Ушбу босичли назоратни ўтказиш бўйича берилган 3 та топширили савол вариантидан биттаси ўувчилар томонидан танлаб олинади ва ўиб ешиттирилади. Танлаб олинган савол варианти асосида ўувчи ёзма равишда ўз жавобларини тайёрлайди. Ёзма иш учун 60 даиа ват ажратилади. Ўувчилар томонидан ёзма равишда берилган жавоблар белгиланган баолаш мезонларига асосан баоланади.

Ушбу билимлар синови савол вариантлари ўил амда из болалар учун синфлар ва йўналишлар кесимида ажратган олда ўтказилади.




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАТЕМАТИКА | Менат таълими

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.