МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хинд хал мумтоз куйларидан бирини тинглашга берилади.Синф учун. И-вариант. Синф учун. И-вариант. ИХ синф ВИИИ- синф ВИИ- синф ВИ-синф В-синф Жисмоний тарбия Жисмоний тарбия фанидан 5-9 синф ўқувчиларининг (асосий гуруҳ ), билимлар синови бир босқичда амалий иш шаклида ўтказилади. Амалий иш ўтказиш натижаларни баҳолаш мезонлари:
Баҳолаш мезони
УМУМТАъЛИМ МАКТАБЛАРИНИНГ 5-7 СИНФЛАРИДА «МУСИА МАДАНИЙАТИ» ЎУВ ФАНИДАН ЎУВCИЛАРНИНГ БИЛИМЛАР СИНОВИНИ ЎТКАЗИС БЎЙИCА ТАВСИЙА “Мусиа маданияти”ўув фанидан тайёрланган ёзма топширили иш (вариант)лар И- ИИ чоракда ўтилган мавзулар асосида тузилган бўлиб, улар ар бир синфга 3 та вариант ва 5 та саволлардан иборат. Топширили ёзма иш учн 60 даиа ват берилади. “Ўзбек хал чолулари оркестри” ижросида Тўлин урбоновнинг “Севинч” мусиа асари тинглашга берилади. Саволлар: 1. Оркестр нима ва унинг андай турлари бўлади? 2. Биринчи ўзбек хал чолулари оркестри ачон ташкил топган? 3. озир сиз кимнинг мусиа асарини тингладингиз, номини ёзинг? 4. Тинглаган мусиа асарида андай зарбли ва торли чолуларни фарладингиз? 5. “Ўзбек хал чолулари орктстри"даги мусиа асбоблари неча турга бўлинади? ИИ- вариант. Шетрмат Ёрматовнинг “Гуллола” хор учун мослаштирилган хал ўшии тинглаш учун берилади. 1. Кимнинг хоп учун мослаштирилган ўшини тингладингиз, номини айтиб беринг? 2. Хор деганда нимани тушинасиз? 3. Хорда андай овоз турлари бор? 4. андай болалар хор жамоаларини биласиз? 5. Хоп санъани ривожига исса ўшаётган бастакорлардан кимларни биласиз? ИИИ-вариант. Бастакор Тўлин урбоновнинг “Тўёна” мусиа асари тинглашга берилади. 1. Кимнинг симфоник оркестр учун ёзилган асарини тингладингиз, номи нима? 2. Симфоник оркестр таркибига кирувчи чолулар неча турга бўлинади? 3. Тинглаган мусиа асари аида таассуротларингиз андай? 4. Тинглаган мусиа асарингизда дамли чолулардан айсиларини фарладингиз? 5. Симфоник мусиа деганда нимани тушинасиз? “Чўли Иро” мумтоз куйи тинглашга берилади. 1. Мумтоз мусиани турларини биласизми? 2. Тинглаган мусиа асари номи нима? 3. Тинглаган мусиа асарида андай чолулар иштирок етаяпти? 4. Иштирок етаётган чолу айси чоллар турига киради? 5. Тинглаган мусиа асари аида таассуротларингиз андай? ИИ -вариант. Шашмаомнинг Бузрук маомидан “Таснифи Бузрук” тинглашга берилади. 1. Шашмаом деганда нимани тушинасиз? 2. Тинглаган мусиа асари номи нима? 3. Тинглаган мусиа асари аида таассуротларингиз андай? 4. Шашмаомни айси академик-бастакор нота усулли китобини яратган? 5. Катта ашула деганда нимани тушинасиз? ИИИ-вариант. 1. Шар халларининг мумтоз мусиаси деганда нимани тушунасиз? 2. Тинглаган куйингиз айси хал мусиаси? 3. Тинглаган куйингизда айси чолу асбобини фарладингиз? 4. “Шар тароналари” фестивали ачон ва айси шаарда ўтказилади? 5. айси шар халларининг мусиаси сизнинг дилингизга яинро?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|